PIONEER GRAN PREMIO D'ITALIA 1992
Autodromo Nazionale di Monza13 września
Długość toru: 5,8 kmLiczba okrążeń: 53Pełny dystans: 307,400 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:21,114 - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:26,061 - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991Największa średnia prędkość wyścigu207,527 km/h - Niki Lauda (Brabham BT46), 1978
REZULTATY WYŚCIGU
1. Ayrton Senna 153 okr. 1h18m15,349
2. Martin Brundle 2053 okr. +0:17,050
3. Michael Schumacher 1953 okr. +0:24,373
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/7A | 53 | 1h18m15,349 | 0 | |
2 | +7 | Martin Brundle 20 | Benetton B192 | 53 | +0:17,050 | 0 | |
3 | +3 | Michael Schumacher 19 | Benetton B192 | 53 | +0:24,373 | 0 | |
4 | +1 | Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/7A | 53 | +1:25,490 | 0 | |
5 | -1 | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 53 | +1:33,158 | 0 | |
6 | +15 | Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 52 | +1 okr. | 0 | |
7 | +9 | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 52 | +1 okr. | 0 | |
8 | +14 | Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 52 | +1 okr. | 0 | |
9 | +14 | Ukyo Katayama 30 | Venturi LC92 | 50 | +3 okr. | 0 | |
10 | +7 | Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 50 | +3 okr. | 0 | |
11 | +3 | J.J. Lehto 21 | Dallara BMS192 | 47 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 46 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 41 | elektryka | 0 | |||
Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 41 | przepustnica | 0 | |||
Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 35 | wypadek | 0 | |||
Gabriele Tarquini 15 | Fondmetal GR02 | 30 | skrzynia biegów | 0 | |||
Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 26 | silnik | 0 | |||
Johnny Herbert 12 | Lotus 107 | 18 | silnik | 0 | |||
Emanuele Naspetti 17 | March CG911 | 17 | kolizja z Wendlingerem | 0 | |||
Jean Alesi 27 | Ferrari F92AT | 12 | układ paliwowy | 0 | |||
Ivan Capelli 28 | Ferrari F92AT | 12 | poślizg | 0 | |||
Gianni Morbidelli 24 | Minardi M192 | 12 | silnik | 0 | |||
Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 11 | silnik | 0 | |||
Mika Hakkinen 11 | Lotus 107 | 5 | silnik | 0 | |||
Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13 | 2 | zawieszenie | 0 | |||
Eric van de Poele 14 | Fondmetal GR02 | 0 | sprzęgło | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nigel Mansell (Williams FW14B) - 1:26,119 na 39 okr.