RHONE-POULENC GRAND PRIX DE FRANCE 1993
Circuit de Nevers Magny-Cours04 lipca
Długość toru: 4,25 kmLiczba okrążeń: 72Pełny dystans: 306,000 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:13,864 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Najszybsze okrążenie wyścigu1:17,070 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu179,283 km/h - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992
REZULTATY WYŚCIGU
1. Alain Prost 272 okr. 1h38m35,241
2. Damon Hill 072 okr. +0:00,342
3. Michael Schumacher 572 okr. +0:21,209
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Alain Prost 2 | Williams FW15C | 72 | 1h38m35,241 | 0 | |
2 | -1 | Damon Hill 0 | Williams FW15C | 72 | +0:00,342 | 0 | |
3 | +4 | Michael Schumacher 5 | Benetton B193B | 72 | +0:21,209 | 0 | |
4 | +1 | Ayrton Senna 8 | McLaren MP4/8 | 72 | +0:32,405 | 0 | |
5 | -2 | Martin Brundle 25 | Ligier JS39 | 72 | +0:33,795 | 0 | |
6 | +10 | Michael Andretti 7 | McLaren MP4/8 | 71 | +1 okr. | 0 | |
7 | +1 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 193 | 71 | +1 okr. | 0 | |
8 | +15 | Christian Fittipaldi 23 | Minardi M193 | 71 | +1 okr. | 0 | |
9 | +1 | Philippe Alliot 19 | Larrousse LH93 | 70 | +2 okr. | 0 | |
10 | +2 | Riccardo Patrese 6 | Benetton B193 | 70 | +2 okr. | 0 | |
11 | +9 | Thierry Boutsen 15 | Jordan 193 | 70 | +2 okr. | 0 | |
12 | +1 | Aguri Suzuki 10 | Footwork FA14 | 70 | +2 okr. | 0 | |
13 | +2 | Derek Warwick 9 | Footwork FA14 | 70 | +2 okr. | 0 | |
14 | = | Gerhard Berger 28 | Ferrari F93A | 70 | +2 okr. | 0 | |
15 | +10 | Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020C | 68 | +4 okr. | 0 | |
16 | -7 | Erik Comas 20 | Larrousse LH93 | 66 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Jean Alesi 27 | Ferrari F93A | 47 | silnik | 0 | |||
Luca Badoer 22 | Lola T93/30 | 28 | zawieszenie | 0 | |||
Karl Wendlinger 29 | Sauber C12 | 25 | skrzynia biegów | 0 | |||
J.J. Lehto 30 | Sauber C12 | 22 | skrzynia biegów | 0 | |||
Mark Blundell 26 | Ligier JS39 | 20 | kolizja z de Cesarisem | 0 | |||
Johnny Herbert 12 | Lotus 107B | 16 | poślizg | 0 | |||
Fabrizio Barbazza 24 | Minardi M193 | 16 | skrzynia biegów | 0 | |||
Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 020C | 9 | silnik | 0 | |||
Alessandro Zanardi 11 | Lotus 107B | 3 | zawieszenie | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B193B) - 1:19,256 na 47 okr.