FOSTER'S AUSTRALIAN GRAND PRIX 1993
Adelaide Street Circuit07 listopada
Długość toru: 3,78 kmLiczba okrążeń: 79Pełny dystans: 298,620 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:13,732 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Najszybsze okrążenie wyścigu1:16,078 - Michael Schumacher (Benetton B192), 1992Największa średnia prędkość wyścigu129,17 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991
REZULTATY WYŚCIGU
1. Ayrton Senna 879 okr. 1h43m27,476
2. Alain Prost 279 okr. +0:09,259
3. Damon Hill 079 okr. +0:33,902
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Ayrton Senna 8 | McLaren MP4/8 | 79 | 1h43m27,476 | 0 | |
2 | = | Alain Prost 2 | Williams FW15C | 79 | +0:09,259 | 0 | |
3 | = | Damon Hill 0 | Williams FW15C | 79 | +0:33,902 | 0 | |
4 | +3 | Jean Alesi 27 | Ferrari F93A | 78 | +1 okr. | 0 | |
5 | +1 | Gerhard Berger 28 | Ferrari F93A | 78 | +1 okr. | 0 | |
6 | +2 | Martin Brundle 25 | Ligier JS39 | 78 | +1 okr. | 0 | |
7 | +3 | Aguri Suzuki 10 | Footwork FA14 | 78 | +1 okr. | 0 | |
8 | +1 | Riccardo Patrese 6 | Benetton B193 | 77 | +2 okr. | 0 | |
9 | +5 | Mark Blundell 26 | Ligier JS39 | 77 | +2 okr. | 0 | |
10 | +7 | Derek Warwick 9 | Footwork FA14 | 77 | +2 okr. | 0 | |
11 | +2 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 193 | 76 | +3 okr. | 0 | |
12 | +9 | Erik Comas 20 | Larrousse LH93 | 76 | +3 okr. | 0 | |
13 | +2 | Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 021 | 75 | +4 okr. | 0 | |
14 | +10 | Toshio Suzuki 19 | Larrousse LH93 | 74 | +5 okr. | 0 | |
15 | -4 | Karl Wendlinger 29 | Sauber C12 | 73 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
J.J. Lehto 30 | Sauber C12 | 56 | przepustnica/wypadek | 0 | |||
Jean-Marc Gounon 23 | Minardi M193 | 34 | poślizg | 0 | |||
Mika Hakkinen 7 | McLaren MP4/8 | 28 | hamulce | 0 | |||
Michael Schumacher 5 | Benetton B193B | 19 | silnik | 0 | |||
Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 021 | 11 | wypadek | 0 | |||
Eddie Irvine 15 | Jordan 193 | 10 | wypadek/zawieszenie | 0 | |||
Johnny Herbert 12 | Lotus 107B | 9 | zawieszenie | 0 | |||
Pierluigi Martini 24 | Minardi M193 | 5 | skrzynia biegów | 0 | |||
Pedro Lamy 11 | Lotus 107B | 0 | kolizja z Katayamą | 0 |
Najszybsze okrażenie: Damon Hill (Williams FW15C) - 1:15,381 na 64 okr.