GRANDE PREMIO DO BRASIL 1994
Autódromo José Carlos Pace27 marca
Długość toru: 4,325 kmLiczba okrążeń: 71Pełny dystans: 307,075 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:15,703 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Najszybsze okrążenie wyścigu1:19,490 - Riccardo Patrese (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu190,209 km/h - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992
REZULTATY WYŚCIGU
1. Michael Schumacher 571 okr. 1h35m38,759
2. Damon Hill 070 okr. +1 okr.
3. Jean Alesi 2770 okr. +1 okr.
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Michael Schumacher 5 | Benetton B194 | 71 | 1h35m38,759 | 0 | |
2 | +2 | Damon Hill 0 | Williams FW16 | 70 | +1 okr. | 0 | |
3 | = | Jean Alesi 27 | Ferrari 412T1 | 70 | +1 okr. | 0 | |
4 | +10 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 194 | 70 | +1 okr. | 0 | |
5 | +5 | Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 022 | 69 | +2 okr. | 0 | |
6 | +1 | Karl Wendlinger 29 | Sauber C13 | 69 | +2 okr. | 0 | |
7 | +14 | Johnny Herbert 12 | Lotus 107C | 69 | +2 okr. | 0 | |
8 | +7 | Pierluigi Martini 23 | Minardi M193B | 69 | +2 okr. | 0 | |
9 | +4 | Erik Comas 20 | Larrousse LH94 | 68 | +3 okr. | 0 | |
10 | +14 | Pedro Lamy 11 | Lotus 107C | 68 | +3 okr. | 0 | |
11 | +8 | Olivier Panis 26 | Ligier JS39B | 68 | +3 okr. | 0 | |
12 | +14 | David Brabham 31 | Simtek S941 | 67 | +4 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Ayrton Senna 2 | Williams FW16 | 55 | poślizg | 0 | |||
Martin Brundle 8 | McLaren MP4/9 | 34 | wypadek | 0 | |||
Eddie Irvine 15 | Jordan 194 | 34 | kolizja z Verstappenem/karambol | 0 | |||
Jos Verstappen 6 | Benetton B194 | 34 | kolizja z Irvine'em/wypadek | 0 | |||
Eric Bernard 25 | Ligier JS39B | 33 | wypadek | 0 | |||
Mark Blundell 4 | Tyrrell 022 | 21 | poślizg | 0 | |||
Christian Fittipaldi 9 | Footwork FA15 | 21 | skrzynia biegów | 0 | |||
Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C13 | 15 | poślizg | 0 | |||
Mika Hakkinen 7 | McLaren MP4/9 | 13 | silnik | 0 | |||
Michele Alboreto 24 | Minardi M193B | 7 | silnik | 0 | |||
Gianni Morbidelli 10 | Footwork FA15 | 5 | skrzynia biegów | 0 | |||
Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T1 | 5 | silnik | 0 | |||
Olivier Beretta 19 | Larrousse LH94 | 2 | poślizg/kolizja z Gachotem | 0 | |||
Bertrand Gachot 34 | Pacific PR01 | 1 | kolizja z Berettą/poślizg | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B194) - 1:18,455 na 7 okr.