GRAND PRIX DE MONACO 1994
Circuit de Monaco15 maja

Długość toru: 3,328 kmLiczba okrążeń: 78Pełny dystans: 259,584 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:19,495 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Najszybsze okrążenie wyścigu1:21,598 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu140,329 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/7A), 1992
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Michael Schumacher 578 okr. 1h49m55,372
2.
Martin Brundle 878 okr. +0:37,278
3.
Gerhard Berger 2878 okr. +1:16,824
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | = | Michael Schumacher 5 | Benetton B194 | 78 | 1h49m55,372 | 0 | |
| 2 | +6 | Martin Brundle 8 | McLaren MP4/9 | 78 | +0:37,278 | 0 | |
| 3 | = | Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T1 | 78 | +1:16,824 | 0 | |
| 4 | +10 | Andrea de Cesaris 15 | Jordan 194 | 77 | +1 okr. | 0 | |
| 5 | = | Jean Alesi 27 | Ferrari 412T1 | 77 | +1 okr. | 0 | |
| 6 | +6 | Michele Alboreto 24 | Minardi M193B | 77 | +1 okr. | 0 | |
| 7 | +10 | J.J. Lehto 6 | Benetton B194 | 77 | +1 okr. | 0 | |
| 8 | +10 | Olivier Beretta 19 | Larrousse LH94 | 76 | +2 okr. | 0 | |
| 9 | +11 | Olivier Panis 26 | Ligier JS39B | 76 | +2 okr. | 0 | |
| 10 | +3 | Erik Comas 20 | Larrousse LH94 | 75 | +3 okr. | 0 | |
| 11 | +8 | Pedro Lamy 11 | Lotus 107C | 73 | +5 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Johnny Herbert 12 | Lotus 107C | 68 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Paul Belmondo 33 | Pacific PR01 | 53 | niewygoda kierowcy | 0 | |||
| Bertrand Gachot 34 | Pacific PR01 | 49 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Christian Fittipaldi 9 | Footwork FA15 | 47 | skrzynia biegów | 0 | |||
| David Brabham 31 | Simtek S941 | 45 | wypadek/zawieszenie | 0 | |||
| Mark Blundell 4 | Tyrrell 022 | 40 | silnik | 0 | |||
| Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 022 | 38 | skrzynia biegów | 0 | |||
| Eric Bernard 25 | Ligier JS39B | 34 | poślizg | 0 | |||
| Rubens Barrichello 14 | Jordan 194 | 27 | elektryka | 0 | |||
| Mika Hakkinen 7 | McLaren MP4/9 | 0 | kolizja z Hillem | 0 | |||
| Damon Hill 0 | Williams FW16 | 0 | kolizja z Hakkinenem | 0 | |||
| Pierluigi Martini 23 | Minardi M193B | 0 | kolizja z Morbidellim | 0 | |||
| Gianni Morbidelli 10 | Footwork FA15 | 0 | kolizja z Martinim | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B194) - 1:21,076 na 35 okr.