GRAN PREMIO DE EUROPA 1994
Circuito de Jerez-Ángel Nieto 16 października
Długość toru: 4,428 kmLiczba okrążeń: 69Pełny dystans: 305,532 km
REZULTATY WYŚCIGU
1. Michael Schumacher 569 okr. 1h40m26,689
2. Damon Hill 069 okr. +0:24,689
3. Mika Hakkinen 769 okr. +1:09,648
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Michael Schumacher 5 | Benetton B194 | 69 | 1h40m26,689 | 0 | |
2 | = | Damon Hill 0 | Williams FW16B | 69 | +0:24,689 | 0 | |
3 | +6 | Mika Hakkinen 7 | McLaren MP4/9 | 69 | +1:09,648 | 0 | |
4 | +6 | Eddie Irvine 15 | Jordan 194 | 69 | +1:18,446 | 0 | |
5 | +1 | Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T1B | 68 | +1 okr. | 0 | |
6 | -2 | Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C13 | 68 | +1 okr. | 0 | |
7 | +6 | Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 022 | 68 | +1 okr. | 0 | |
8 | -1 | Johnny Herbert 25 | Ligier JS39B | 68 | +1 okr. | 0 | |
9 | +2 | Olivier Panis 26 | Ligier JS39B | 68 | +1 okr. | 0 | |
10 | +6 | Jean Alesi 27 | Ferrari 412T1B | 68 | +1 okr. | 0 | |
11 | -3 | Gianni Morbidelli 10 | Footwork FA15 | 68 | +1 okr. | 0 | |
12 | -7 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 194 | 68 | +1 okr. | 0 | |
13 | +1 | Mark Blundell 4 | Tyrrell 022 | 68 | +1 okr. | 0 | |
14 | +6 | Michele Alboreto 24 | Minardi M194 | 67 | +2 okr. | 0 | |
15 | +2 | Pierluigi Martini 23 | Minardi M194 | 67 | +2 okr. | 0 | |
16 | +5 | Alessandro Zanardi 12 | Lotus 109 | 67 | +2 okr. | 0 | |
17 | +2 | Christian Fittipaldi 9 | Footwork FA15 | 66 | +3 okr. | 0 | |
18 | +4 | Eric Bernard 11 | Lotus 109 | 66 | +3 okr. | 0 | |
19 | +7 | Domenico Schiattarella 32 | Simtek S941 | 64 | +5 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Nigel Mansell 2 | Williams FW16B | 47 | poślizg | 0 | |||
David Brabham 31 | Simtek S941 | 42 | silnik | 0 | |||
Andrea de Cesaris 29 | Sauber C13 | 37 | przepustnica | 0 | |||
Erik Comas 20 | Larrousse LH94 | 37 | alternator | 0 | |||
Jos Verstappen 6 | Benetton B194 | 15 | poślizg | 0 | |||
Hideki Noda 19 | Larrousse LH94 | 10 | skrzynia biegów | 0 | |||
Martin Brundle 8 | McLaren MP4/9 | 8 | silnik | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B194) - 1:25,040 na 17 okr.