AUSTRALIAN GRAND PRIX 1994
Adelaide Street Circuit13 listopada
Długość toru: 3,78 kmLiczba okrążeń: 81Pełny dystans: 306,180 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:13,371 - Ayrton Senna (McLaren MP4/8), 1993Najszybsze okrążenie wyścigu1:15,381 - Damon Hill (Williams FW15C), 1993Największa średnia prędkość wyścigu129,17 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991
REZULTATY WYŚCIGU
1. Nigel Mansell 281 okr. 1h47m51,480
2. Gerhard Berger 2881 okr. +0:02,511
3. Martin Brundle 881 okr. +0:52,487
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 2 | Williams FW16B | 81 | 1h47m51,480 | 0 | |
2 | +9 | Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T1B | 81 | +0:02,511 | 0 | |
3 | +6 | Martin Brundle 8 | McLaren MP4/9 | 81 | +0:52,487 | 0 | |
4 | +1 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 194 | 81 | +1:10,530 | 0 | |
5 | +7 | Olivier Panis 26 | Ligier JS39B | 80 | +1 okr. | 0 | |
6 | +2 | Jean Alesi 27 | Ferrari 412T1B | 80 | +1 okr. | 0 | |
7 | +3 | Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C13 | 80 | +1 okr. | 0 | |
8 | +11 | Christian Fittipaldi 9 | Footwork FA15 | 80 | +1 okr. | 0 | |
9 | +9 | Pierluigi Martini 23 | Minardi M194 | 79 | +2 okr. | 0 | |
10 | +7 | J.J. Lehto 29 | Sauber C13 | 79 | +2 okr. | 0 | |
11 | +9 | Franck Lagorce 25 | Ligier JS39B | 79 | +2 okr. | 0 | |
12 | -8 | Mika Hakkinen 7 | McLaren MP4/9 | 76 | +5 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Michele Alboreto 24 | Minardi M194 | 69 | wypadek/zawieszenie | 0 | |||
Mark Blundell 4 | Tyrrell 022 | 66 | wypadek | 0 | |||
Jean-Denis Deletraz 20 | Larrousse LH94 | 56 | skrzynia biegów | 0 | |||
Mika Salo 11 | Lotus 109 | 49 | elektryka | 0 | |||
David Brabham 31 | Simtek S941 | 49 | silnik | 0 | |||
Alessandro Zanardi 12 | Lotus 109 | 40 | przepustnica | 0 | |||
Damon Hill 0 | Williams FW16B | 35 | kolizja z Schumacherem/zawieszenie | 0 | |||
Michael Schumacher 5 | Benetton B194 | 35 | kolizja z Hillem | 0 | |||
Domenico Schiattarella 32 | Simtek S941 | 21 | dźwignia skrzyni biegów | 0 | |||
Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 022 | 19 | poślizg | 0 | |||
Hideki Noda 19 | Larrousse LH94 | 18 | wyciek oleju | 0 | |||
Gianni Morbidelli 10 | Footwork FA15 | 17 | wyciek oleju | 0 | |||
Eddie Irvine 15 | Jordan 194 | 15 | poślizg | 0 | |||
Johnny Herbert 6 | Benetton B194 | 13 | skrzynia biegów | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B194) - 1:17,140 na 29 okr.