GRAND PRIX DE FRANCE 1995
Circuit de Nevers Magny-Cours02 lipca
Długość toru: 4,25 kmLiczba okrążeń: 72Pełny dystans: 306,000 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:13,864 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Najszybsze okrążenie wyścigu1:17,070 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu179,283 km/h - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992
REZULTATY WYŚCIGU
1. Michael Schumacher 172 okr. 1h38m28,429
2. Damon Hill 572 okr. +0:31,309
3. David Coulthard 672 okr. +1:02,826
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Michael Schumacher 1 | Benetton B195 | 72 | 1h38m28,429 | 0 | |
2 | -1 | Damon Hill 5 | Williams FW17 | 72 | +0:31,309 | 0 | |
3 | = | David Coulthard 6 | Williams FW17 | 72 | +1:02,826 | 0 | |
4 | +5 | Martin Brundle 25 | Ligier JS41 | 72 | +1:03,293 | 0 | |
5 | -1 | Jean Alesi 27 | Ferrari 412T2 | 72 | +1:17,869 | 0 | |
6 | -1 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 195 | 71 | +1 okr. | 0 | |
7 | +1 | Mika Hakkinen 8 | McLaren MP4/10B | 71 | +1 okr. | 0 | |
8 | -2 | Olivier Panis 26 | Ligier JS41 | 71 | +1 okr. | 0 | |
9 | +2 | Eddie Irvine 15 | Jordan 195 | 71 | +1 okr. | 0 | |
10 | +2 | Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C14 | 71 | +1 okr. | 0 | |
11 | +2 | Mark Blundell 7 | McLaren MP4/10B | 70 | +2 okr. | 0 | |
12 | -5 | Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T2 | 70 | +2 okr. | 0 | |
13 | +4 | Luca Badoer 24 | Minardi M195 | 69 | +3 okr. | 0 | |
14 | +2 | Gianni Morbidelli 9 | Footwork FA16 | 69 | +3 okr. | 0 | |
15 | -1 | Mika Salo 4 | Tyrrell 023 | 69 | +3 okr. | 0 | |
16 | +8 | Roberto Moreno 22 | Forti FG01 | 66 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Andrea Montermini 17 | Pacific PR02 | 62 | niesklasyfikowany | 0 | |||
Jean-Christophe Boullion 29 | Sauber C14 | 48 | skrzynia biegów | 0 | |||
Bertrand Gachot 16 | Pacific PR02 | 24 | skrzynia biegów | 0 | |||
Pierluigi Martini 23 | Minardi M195 | 23 | skrzynia biegów | 0 | |||
Johnny Herbert 2 | Benetton B195 | 2 | kolizja z Alesim | 0 | |||
Taki Inoue 10 | Footwork FA16 | 0 | kolizja z Katayamą | 0 | |||
Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 023 | 0 | kolizja z Inoue | 0 | |||
Pedro Diniz 21 | Forti FG01 | 0 | kolizja z Martinim | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B195) - 1:20,218 na 51 okr.