PIONEER GRAN PREMIO D'ITALIA 1995
Autodromo Nazionale di Monza10 września
Długość toru: 5,77 kmLiczba okrążeń: 53Pełny dystans: 305,810 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:21,114 - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:23,575 - Damon Hill (Williams FW15C), 1993Największa średnia prędkość wyścigu207,527 km/h - Niki Lauda (Brabham BT46), 1978
REZULTATY WYŚCIGU
1. Johnny Herbert 253 okr. 1h18m27,916
2. Mika Hakkinen 853 okr. +0:17,779
3. Heinz-Harald Frentzen 3053 okr. +0:24,321
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +7 | Johnny Herbert 2 | Benetton B195 | 53 | 1h18m27,916 | 0 | |
2 | +5 | Mika Hakkinen 8 | McLaren MP4/10B | 53 | +0:17,779 | 0 | |
3 | +7 | Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C14 | 53 | +0:24,321 | 0 | |
4 | +5 | Mark Blundell 7 | McLaren MP4/10B | 53 | +0:28,223 | 0 | |
5 | +11 | Mika Salo 4 | Tyrrell 023 | 52 | +1 okr. | 0 | |
6 | +8 | Jean-Christophe Boullion 29 | Sauber C14 | 52 | +1 okr. | 0 | |
7 | +8 | Massimiliano Papis 9 | Footwork FA16 | 52 | +1 okr. | 0 | |
8 | +12 | Taki Inoue 10 | Footwork FA16 | 52 | +1 okr. | 0 | |
9 | +14 | Pedro Diniz 21 | Forti FG01 | 50 | +3 okr. | 0 | |
10 | +7 | Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 023 | 47 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Jean Alesi 27 | Ferrari 412T2 | 45 | łożysko koła | 0 | |||
Rubens Barrichello 14 | Jordan 195 | 43 | sprzegło | 0 | |||
Eddie Irvine 15 | Jordan 195 | 40 | silnik | 0 | |||
Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T2 | 32 | kolizja z kamerą Alesiego/przednie zawieszenie | 0 | |||
Luca Badoer 24 | Minardi M195 | 26 | wypadek | 0 | |||
Michael Schumacher 1 | Benetton B195 | 23 | kolizja z Hillem | 0 | |||
Damon Hill 5 | Williams FW17 | 23 | kolizja z Schumacherem | 0 | |||
Olivier Panis 26 | Ligier JS41 | 20 | poślizg | 0 | |||
David Coulthard 6 | Williams FW17 | 13 | łożysko koła/poślizg | 0 | |||
Martin Brundle 25 | Ligier JS41 | 10 | pęknięta opona | 0 | |||
Giovanni Lavaggi 16 | Pacific PR02 | 6 | poślizg | 0 | |||
Pedro Lamy 23 | Minardi M195 | 0 | układ przeniesienia napędu | 0 |
Najszybsze okrażenie: Gerhard Berger (Ferrari 412T2) - 1:26,419 na 24 okr.