GROSSER PREIS VON EUROPA 1995
Nürburgring01 października
Długość toru: 4,556 kmLiczba okrążeń: 67Pełny dystans: 305,252 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:17,429 - Teo Fabi (Toleman TG185), 1985Najszybsze okrążenie wyścigu1:22,806 - Niki Lauda (McLaren MP4/2B), 1985Największa średnia prędkość wyścigu191,751 km/h - Alain Prost (McLaren MP4/2), 1984
REZULTATY WYŚCIGU
1. Michael Schumacher 167 okr. 1h39m59,044
2. Jean Alesi 2767 okr. +0:02,684
3. David Coulthard 667 okr. +0:35,382
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +2 | Michael Schumacher 1 | Benetton B195 | 67 | 1h39m59,044 | 0 | |
2 | +4 | Jean Alesi 27 | Ferrari 412T2 | 67 | +0:02,684 | 0 | |
3 | -2 | David Coulthard 6 | Williams FW17B | 67 | +0:35,382 | 0 | |
4 | +7 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 195 | 66 | +1 okr. | 0 | |
5 | +2 | Johnny Herbert 2 | Benetton B195 | 66 | +1 okr. | 0 | |
6 | -1 | Eddie Irvine 15 | Jordan 195 | 66 | +1 okr. | 0 | |
7 | +5 | Martin Brundle 25 | Ligier JS41 | 66 | +1 okr. | 0 | |
8 | +1 | Mika Hakkinen 8 | McLaren MP4/10C | 65 | +2 okr. | 0 | |
9 | +7 | Pedro Lamy 23 | Minardi M195 | 64 | +3 okr. | 0 | |
10 | +5 | Mika Salo 4 | Tyrrell 023 | 64 | +3 okr. | 0 | |
11 | +7 | Luca Badoer 24 | Minardi M195 | 64 | +3 okr. | 0 | |
12 | +5 | Massimiliano Papis 9 | Footwork FA16 | 64 | +3 okr. | 0 | |
13 | +9 | Pedro Diniz 21 | Forti FG01 | 62 | +5 okr. | 0 | |
14 | +5 | Gabriele Tarquini 3 | Tyrrell 023 | 61 | +6 okr. | 0 | |
15 | +9 | Jean-Denis Deletraz 16 | Pacific PR02 | 60 | +7 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Damon Hill 5 | Williams FW17B | 58 | wypadek | 0 | |||
Andrea Montermini 17 | Pacific PR02 | 45 | brak paliwa | 0 | |||
Jean-Christophe Boullion 29 | Sauber C14 | 44 | wypadek | 0 | |||
Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T2 | 40 | elektryka | 0 | |||
Roberto Moreno 22 | Forti FG01 | 22 | półoś napędowa | 0 | |||
Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C14 | 17 | kolizja z Dinizem | 0 | |||
Olivier Panis 26 | Ligier JS41 | 14 | poślizg | 0 | |||
Mark Blundell 7 | McLaren MP4/10C | 14 | poślizg | 0 | |||
Taki Inoue 10 | Footwork FA16 | 0 | elektryka | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B195) - 1:21,180 na 57 okr.