Ramos wystartuje z pole position do niedzielnego wyścigu FR 3.5

Mistrz włoskiej F3 pokonał w dzisiejszej sesji kwalifikacyjnej o 0,1s innego debiutanta - Korjusa
17.04.1112:05
Marek Roczniak
4042wyświetlenia

Mistrz włoskiej Formuły 3 - Cesar Ramos zdobył swoje pierwsze pole position w Formule Renault 3.5, uzyskując najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia podczas dzisiejszych kwalifikacji na torze Motorland Aragon.

Kierowca ekipy Fortec, która za sprawą świetnej postawy Alexandra Rossiego mogła wczoraj świętować zwycięstwo w sobotnim wyścigu, pokonał w dzisiejszej czasówce o 0,1 sekundy innego tegorocznego debiutanta w FR 3.5 - Kevina Korjusa (Tech 1). Estończyk jest z kolei panującym mistrzem Formuły Renault 2.0 Eurocup.

W drugim rzędzie ustawią się Albert Costa (EPIC) i Nelson Panciatici (KPM), a w trzecim Danił Mowe (P1) i Brendon Hartley (Gravity-Charouz). Wczorajsza czołowa dwójka wystartuje do niedzielnego wyścigu w odwrotnej kolejności, jako że Robert Wickens (Carlin) okazał się nieznacznie szybszy od Rossiego i wystartuje wraz z Amerykaninem z czwartego rzędu.

Wyniki kwalifikacji do niedzielnego wyścigu FR 3.5
KierowcaZespółCzas okr.
1Cesar RamosFortec1:43.168
1Kevin KorjusTech 11:43.284
1Albert CostaEPIC1:43.294
1Nelson PanciaticiKMP1:43.346
1Danił MoweP11:43.404
1Brendon HartleyGravity-Charouz1:43.477
1Robert WickensCarlin1:43.486
1Alexander RossiFortec1:43.516
1Nathanael BerthonISR1:43.573
1Daniel ZampieriBVM Target1:43.587
1Stephane RichelmiDraco1:43.667
1Chris van der DriftMofaz1:43.740
1Arthur PicTech 11:43.740
1Jean Eric VergneCarlin1:43.742
1Jan CharouzGravity-Charouz1:43.812
1Lewis WilliamsonISR1:43.815
1Anton NiebylickijKMP1:43.898
1Daniel McKenzieComtec1:43.966
1Jake RosenzweigMofaz1:44.017
1Walter GrubmullerP11:44.089
1Andre NegraoDraco1:44.131
1Oliver WebbPons1:44.167
1Sergio CanamasasBVM Target1:44.186
1Daniel de JongComtec1:44.265
1Sten PentusEPIC1:44.570
1Dominic StoreyPons1:44.612

KOMENTARZE

2
witek2403
17.04.2011 01:12
Kevin wygrał! :)
renegade
17.04.2011 10:22
Obejrzalem wczorajszy wyscig. Jak powiedzial komentator, do dobrego scigania, wyprzedzen nie potrzeba KERSow, DRSow, roznych mieszanek opon i milionow funtow wydanych na auto.