RHONE-POULENC GRAND PRIX DE FRANCE 1992
Circuit de Nevers Magny-Cours05 lipca
Długość toru: 4,25 kmLiczba okrążeń: 69Pełny dystans: 293,250 km
REZULTATY WYŚCIGU
1. Nigel Mansell 569 okr. 1h38m08,459
2. Riccardo Patrese 669 okr. +0:46,447
3. Martin Brundle 2069 okr. +1:12,579
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 69 | 1h38m08,459 | 0 | |
2 | = | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 69 | +0:46,447 | 0 | |
3 | +4 | Martin Brundle 20 | Benetton B192 | 69 | +1:12,579 | 0 | |
4 | +7 | Mika Hakkinen 11 | Lotus 107 | 68 | +1 okr. | 0 | |
5 | +5 | Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 68 | +1 okr. | 0 | |
6 | +6 | Johnny Herbert 12 | Lotus 107 | 68 | +1 okr. | 0 | |
7 | +7 | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 68 | +1 okr. | 0 | |
8 | +8 | Gianni Morbidelli 24 | Minardi M192 | 68 | +1 okr. | 0 | |
9 | +8 | J.J. Lehto 21 | Dallara BMS192 | 67 | +2 okr. | 0 | |
10 | +15 | Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 67 | +2 okr. | 0 | |
11 | +11 | Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 66 | +3 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Jean Alesi 27 | Ferrari F92A | 61 | silnik | 0 | |||
Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 51 | poślizg | 0 | |||
Ukyo Katayama 30 | Venturi LC92 | 49 | silnik | 0 | |||
Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 46 | poślizg | 0 | |||
Ivan Capelli 28 | Ferrari F92A | 38 | silnik | 0 | |||
Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 33 | skrzynia biegów | 0 | |||
Stefano Modena 32 | Jordan 192 | 25 | silnik | 0 | |||
Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13 | 20 | wypadek | 0 | |||
Michael Schumacher 19 | Benetton B192 | 17 | wypadek/kolizja z Senną | 0 | |||
Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/7A | 10 | silnik | 0 | |||
Gabriele Tarquini 15 | Fondmetal GR02 | 6 | przepustnica | 0 | |||
Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/7A | 0 | wypadek | 0 | |||
Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 0 | kolizja z Suzukim | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 0 | wypadek | 0 | |||
Andrea Chiesa 14 | Fondmetal GR02 | 0 | kolizja z Gugelminem | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nigel Mansell (Williams FW14B) - 1:17,070 na 37 okr.