GROSSER MOBIL 1 PREIS VON DEUTSCHLAND 1992
Hockenheimring26 lipca
Długość toru: 6,815 kmLiczba okrążeń: 45Pełny dystans: 306,675 km
REZULTATY WYŚCIGU
1. Nigel Mansell 545 okr. 1h18m22,032
2. Ayrton Senna 145 okr. +0:04,500
3. Michael Schumacher 1945 okr. +0:34,462
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 45 | 1h18m22,032 | 0 | |
2 | +1 | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/7A | 45 | +0:04,500 | 0 | |
3 | +3 | Michael Schumacher 19 | Benetton B192 | 45 | +0:34,462 | 0 | |
4 | +5 | Martin Brundle 20 | Benetton B192 | 45 | +0:36,959 | 0 | |
5 | = | Jean Alesi 27 | Ferrari F92A | 45 | +1:12,607 | 0 | |
6 | +1 | Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 45 | +1:36,498 | 0 | |
7 | +1 | Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 45 | +1:37,180 | 0 | |
8 | -6 | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 44 | +1 okr. | 0 | |
9 | +8 | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 44 | +1 okr. | 0 | |
10 | +11 | J.J. Lehto 21 | Dallara BMS192 | 44 | +1 okr. | 0 | |
11 | +7 | Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 44 | +1 okr. | 0 | |
12 | +14 | Gianni Morbidelli 24 | Minardi M192 | 44 | +1 okr. | 0 | |
13 | +9 | Paul Belmondo 17 | March CG911 | 44 | +1 okr. | 0 | |
14 | +11 | Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 44 | +1 okr. | 0 | |
15 | +8 | Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 43 | +2 okr. | 0 | |
16 | -6 | Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 42 | +3 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Gabriele Tarquini 15 | Fondmetal GR02 | 33 | silnik | 0 | |||
Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 25 | silnik | 0 | |||
Johnny Herbert 12 | Lotus 107 | 23 | silnik | 0 | |||
Ivan Capelli 28 | Ferrari F92A | 21 | silnik | 0 | |||
Mika Hakkinen 11 | Lotus 107 | 21 | silnik | 0 | |||
Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/7A | 16 | elektryka | 0 | |||
Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 8 | silnik | 0 | |||
Ukyo Katayama 30 | Venturi LC92 | 8 | wypadek | 0 | |||
Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13 | 1 | poślizg | 0 | |||
Alessandro Zanardi 23 | Minardi M192 | 1 | skrzynia biegów | 0 |
Najszybsze okrażenie: Riccardo Patrese (Williams FW14B) - 1:41,591 na 36 okr.