Magnussen bliski startów w IMSA WeatherTech Championship
Duńczyk miał porozumieć się z zespołem Chipa Ganassiego przed sezonem 2021.
26.11.2010:52
921wyświetlenia
Embed from Getty Images
Motorsport.com informuje, że Kevin Magnussen ma dołączyć do Chip Ganassi Racing na sezon 2021 IMSA WeatherTech SportsCar Championship.
28-latek z końcem roku pożegna się z zespołem Haasa i niemal na pewno wypadnie ze stawki Formuły 1. Od kilku tygodni Duńczyk ma pracować nad nowym programem startów i głównie łączono go z wyjazdem za Ocean. Zwolennikiem tego kierunku miał być ojciec Kevina - Jan Magnussen, rywalizujący od wielu lat w Stanach Zjednoczonych.
Początkowo Magnussen miał rozważać starty w WEC lub IndyCar, jednakże Długodystansowe Mistrzostwa Świata wkraczają w przejściowy sezon przed debiutem hipersamochodów. Z kolei w IndyCar większość czołowych zespołów ma już obsadzone kokpity, podczas gdy reszta stawki oczekuje kilkumilionowego wsparcia finansowego.
Osobisty sponsor 28-latka - firma odzieżowa Jack&Jones, ma minimalny udział w amerykańskim rynku, natomiast jej macierzysta marka Bestseller z Kanady, latem ogłosiła upadłość. Tym samym Magnussen był zmuszony poszukać nowych opcji i wiele wskazuje na to, że w sezonie 2021 dołączy do WeatherTech Championship z powracającą ekipą Chipa Ganassiego. Amerykanin przez siedem lat obsługiwał program Forda GT, natomiast od przyszłego roku jego zespół ma korzystać z Cadillaca DPi-V.R.
Na partnera Duńczyka typowany jest Renger van der Zande, z kolei podczas Daytony, Sebring, Watkins Glen 6H oraz Petit Le Mans, do składu ma dołączyć również Scott Dixon.
Motorsport.com informuje, że Kevin Magnussen ma dołączyć do Chip Ganassi Racing na sezon 2021 IMSA WeatherTech SportsCar Championship.
28-latek z końcem roku pożegna się z zespołem Haasa i niemal na pewno wypadnie ze stawki Formuły 1. Od kilku tygodni Duńczyk ma pracować nad nowym programem startów i głównie łączono go z wyjazdem za Ocean. Zwolennikiem tego kierunku miał być ojciec Kevina - Jan Magnussen, rywalizujący od wielu lat w Stanach Zjednoczonych.
Początkowo Magnussen miał rozważać starty w WEC lub IndyCar, jednakże Długodystansowe Mistrzostwa Świata wkraczają w przejściowy sezon przed debiutem hipersamochodów. Z kolei w IndyCar większość czołowych zespołów ma już obsadzone kokpity, podczas gdy reszta stawki oczekuje kilkumilionowego wsparcia finansowego.
Osobisty sponsor 28-latka - firma odzieżowa Jack&Jones, ma minimalny udział w amerykańskim rynku, natomiast jej macierzysta marka Bestseller z Kanady, latem ogłosiła upadłość. Tym samym Magnussen był zmuszony poszukać nowych opcji i wiele wskazuje na to, że w sezonie 2021 dołączy do WeatherTech Championship z powracającą ekipą Chipa Ganassiego. Amerykanin przez siedem lat obsługiwał program Forda GT, natomiast od przyszłego roku jego zespół ma korzystać z Cadillaca DPi-V.R.
Na partnera Duńczyka typowany jest Renger van der Zande, z kolei podczas Daytony, Sebring, Watkins Glen 6H oraz Petit Le Mans, do składu ma dołączyć również Scott Dixon.