Gulf zainteresowany stworzeniem malowania Williamsa na jeden wyścig

Firma nie ukrywa, że chce jeszcze bardziej zaangażować swoich fanów w świecie F1.
07.02.2313:08
Nataniel Piórkowski
704wyświetlenia


Gulf jest zainteresowany stworzeniem wyjątkowego malowania bolidu Williamsa, na wzór akcji przeprowadzonej z McLarenem.

W poniedziałek Williams ujawnił barwy na sezon 2023 i oficjalnie ogłosił nawiązanie partnerstwa z Gulfem. Logotypy koncernu umieszczone zostały na tylnym skrzydle i nosie bolidu. Możliwe jednak, że na czas jednego z weekendów Grand Prix, Gulf zostanie głównym sponsorem teamu z Grove.

W 2021 roku firma stworzyła specjalne malowanie w klasycznych błękitno-pomarańczowych barwach, którym pokryto bolidy McLarena na czas GP Monako.

Zapytany o to, czy podobne działania marketingowe mogą zostać zastosowane w przypadku Williamsa, dyrektor generalny Gulf Oil - Mike Jones, powiedział: Wszystko, co zrobimy w przyszłości, musi przebić to, co robiliśmy do tej pory. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości.

Na całym świecie jest mnóstwo fanów Gulfa. Otrzymujemy mnóstwo próśb dotyczących naszego malowania. Chcemy, aby było ono wyjątkowe.

Uruchomiliśmy kilka akcji, które są skierowane do fanów. Czujemy, że Gulf jest ulubieńcem kibiców i chcemy, aby oni sami mogli mieć w tym swój udział. Oczywiście przyglądamy się różnym rozwiązaniom w Formule 1. W najbliższej przyszłości podzielimy się naszymi planami.



Dyrektor do spraw komercyjnych Williamsa - James Bower, dodał, że skala współpracy zespołu z Gulfem zostanie nakreślona w dalszej części sezonu.

Ustaliliśmy, że Gulf będzie obecny w malowaniu naszego bolidu przez cały sezon. Ujrzeliście już tego efekty podczas prezentacji. Myślimy, że promocja będzie bardzo efektywna. Dzisiaj zobaczyliście sam bolid, ale będą także inne miejsca, w których pojawią się znaki Gulfa.

Chodzi o różne aspekty wyścigowego weekendu, jak na pewno tankowanie, które wiąże się z naszym partnerstwem, ekipę w alei serwisowej i kilka innych obszarów. Bardzo zależy nam na wykorzystaniu tych kultowych znaków i tchnięciu w nie nowego życia.

Myślę, że jest potencjał, aby wejść na wyższy poziom - tak jak wspomniał Mike, zachęcić fanów do większej aktywności. To, co ujrzeliście podczas prezentacji, to dopiero początek. Zobaczycie, jak wszystko się rozwinie, gdy cały zespół pojawi się na torze i zacznie zwykłą pracę w trakcie sezonu.

W piątek Red Bull poinformował o zorganizowaniu konkursu, w którym kibice mogą zaprojektować malowania, które zostaną użyte podczas trzech weekendów w Stanach Zjednoczonych: w Miami, Austin oraz Las Vegas.