GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 1977
Hockenheimring31 lipca

Długość toru: 6,789 kmLiczba okrążeń: 47Pełny dystans: 319,083 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:59,500 - Jacky Ickx (Ferrari 312B), 1970Najszybsze okrążenie wyścigu2:00,500 - Jacky Ickx (Ferrari 312B), 1970Największa średnia prędkość wyścigu199,667 km/h - Jochen Rindt (Lotus 72), 1970
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Niki Lauda 1147 okr. 1h31m48,620
2.
Jody Scheckter 2047 okr. +0:14,330
3.
Hans-Joachim Stuck 847 okr. +0:20,900
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +2 | Niki Lauda 11 | Ferrari 312T2 | 47 | 1h31m48,620 | 0 | |
2 | -1 | Jody Scheckter 20 | Wolf WR2 | 47 | +0:14,330 | 0 | |
3 | +2 | Hans-Joachim Stuck 8 | Brabham BT45B | 47 | +0:20,900 | 0 | |
4 | +4 | Carlos Reutemann 12 | Ferrari 312T2 | 47 | +1:00,270 | 0 | |
5 | +5 | Vittorio Brambilla 19 | Surtees TS19 | 47 | +1:27,370 | 0 | |
6 | +5 | Patrick Tambay 23 | Ensign N177 | 47 | +1:29,810 | 0 | |
7 | +12 | Vern Schuppan 18 | Surtees TS19 | 46 | +1 okr. | 0 | |
8 | +12 | Alex Ribeiro 9 | March 761B | 46 | +1 okr. | 0 | |
9 | +5 | Ronnie Peterson 3 | Tyrrell P34 | 42 | +5 okr. | 0 | |
10 | +6 | Riccardo Patrese 16 | Shadow DN8 | 42 | +5 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Rupert Keegan 24 | Hesketh 308E | 40 | wypadek/kolizja z Ribeiro | 0 | |||
Mario Andretti 5 | Lotus 78 | 34 | silnik | 0 | |||
James Hunt 1 | McLaren M26 | 32 | pompa paliwowa | 0 | |||
Gunnar Nilsson 6 | Lotus 78 | 31 | silnik | 0 | |||
Jochen Mass 2 | McLaren M26 | 26 | skrzynia biegów | 0 | |||
Patrick Depailler 4 | Tyrrell P34 | 22 | silnik | 0 | |||
Jacques Laffite 26 | Ligier JS7 | 21 | silnik | 0 | |||
Hector Rebaque 25 | Hesketh 308E | 20 | silnik | 0 | |||
Brett Lunger 30 | McLaren M23 | 14 | wypadek | 0 | |||
Ian Scheckter 10 | March 761B | 9 | sprzęgło | 0 | |||
Hans Heyer 35 | Penske PC4 | 9 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
John Watson 7 | Brabham BT45B | 8 | silnik | 0 | |||
Jean-Pierre Jarier 34 | Penske PC4 | 5 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Alan Jones 17 | Shadow DN8 | 0 | wypadek | 0 | |||
Clay Regazzoni 22 | Ensign N177 | 0 | wypadek | 0 |
Najszybsze okrażenie: Niki Lauda (Ferrari 312T2) - 1:55,990 na 28 okr.