AMuS: FIA w Singapurze zamontowała nowy sensor w jednostce Ferrari
Cyril Abiteboul zwrócił uwagę, że od tamtej pory widać na GPS duży spadek formy ekipy
03.10.1814:22
3031wyświetlenia
Embed from Getty Images
Auto Motor und Sport informuje, że od Grand Prix Singapuru znajduje się nowy sensor w jednostce napędowej Ferrari, który zamontowała FIA.
Stajnia z Maranello opracowała w tym sezonie pakiet, który osiągami po raz pierwszy od czterech lat przeskoczył Mercedesa. Mimo to inżynierowie niemieckiego producenta uważają, że Ferrari jest w stanie generować większą moc z systemów hybrydowych dzięki nielegalnym sposobom, informując o tym FIA.
Od wczesnych etapów sezonu 2018 najbardziej utytułowany zespół w stawce jest restrykcyjnie kontrolowany przez sędziów, którzy montują do jego układu napędowego dodatkowe czujniki. Według informacji uzyskanych przez Auto Motor und Sport, w Singapurze na jednym z systemów odzyskiwania energii pojawił się nowy sensor od FIA, co mogło wpłynąć na osiągi bolidu SF71H.
Od rundy Marina Bay zauważalny jest duży spadek formy Ferrari, które już dwukrotnie musiało uznać wyższość Mercedesa w kwalifikacjach oraz wyścigach.
Mercedes mimo spadku formy najgroźniejszego konkurenta w walce o mistrzostwo pozostaje ostrożny i szef działu silników - Andy Cowell, uważa, że jednostka Ferrari
Auto Motor und Sport informuje, że od Grand Prix Singapuru znajduje się nowy sensor w jednostce napędowej Ferrari, który zamontowała FIA.
Stajnia z Maranello opracowała w tym sezonie pakiet, który osiągami po raz pierwszy od czterech lat przeskoczył Mercedesa. Mimo to inżynierowie niemieckiego producenta uważają, że Ferrari jest w stanie generować większą moc z systemów hybrydowych dzięki nielegalnym sposobom, informując o tym FIA.
Od wczesnych etapów sezonu 2018 najbardziej utytułowany zespół w stawce jest restrykcyjnie kontrolowany przez sędziów, którzy montują do jego układu napędowego dodatkowe czujniki. Według informacji uzyskanych przez Auto Motor und Sport, w Singapurze na jednym z systemów odzyskiwania energii pojawił się nowy sensor od FIA, co mogło wpłynąć na osiągi bolidu SF71H.
Od rundy Marina Bay zauważalny jest duży spadek formy Ferrari, które już dwukrotnie musiało uznać wyższość Mercedesa w kwalifikacjach oraz wyścigach.
Bardzo jasno to widać na danych z systemu GPS- powiedział Cyril Abiteboul, szef Renault.
Mercedes mimo spadku formy najgroźniejszego konkurenta w walce o mistrzostwo pozostaje ostrożny i szef działu silników - Andy Cowell, uważa, że jednostka Ferrari
wciąż ma bardzo dużo mocy. Z kolei Nico Rosberg zapytany o tajemniczy kryzys stajni z Maranello w Singapurze i Rosji, odpowiedział:
Nie sądzę, byśmy mogli to już oceniać. Poczekajmy na kolejne wyścigi. Jeżeli się to powtórzy, to będziemy mogli powiedzieć «Ok, coś się wydarzyło». Ale w tej chwili jest na to za wcześnie.
KOMENTARZE