Ferrari przygotowało nową podłogę oraz przednie skrzydło na GP Styrii
Stajnia z Maranello po trudnym starcie sezonu przyspieszyła program rozwojowy.
09.07.2015:44
1495wyświetlenia
Embed from Getty Images
Ferrari przygotowało na Grand Prix Styrii nową podłogę oraz przednie skrzydło do bolidu SF1000.
Stajnia z Maranello ma za sobą rozczarowujący start sezonu, w którym Sebastian Vettel zakończył udział w kwalifikacjach w Q2 na jedenastym miejscu. Z kolei Charles Leclerc był siódmy, tracąc do swojego zeszłorocznego czasu pole position na Red Bull Ringu 0,9 sekundy.
Wyścig dla zespołu miał o wiele korzystniejszy przebieg, ze względu na drugie miejsce Leclerca. Ferrari zdaje sobie jednak sprawę z chaotycznych okoliczności, w których Monakijczyk zdołał uzyskać tak dobry rezultat. Tym samym włoski zespół przyspieszył program rozwojowy i część nowych elementów planowanych na Grand Prix Węgier, będzie dostępna już w trakcie drugiego wyścigu na Red Bull Ringu.
Ferrari będzie miało do dyspozycji inną podłogę oraz przednie skrzydło, które charakteryzuje się zmienionym kątem płatów, a także okrągłą podstawą bocznych sekcji. Zmiana ta ma wyeliminować nerwowe zachowanie bolidu w wolnych zakrętach.
Stajnia z Maranello będzie sprawdzała poprawki podczas piątkowych treningów, starając się uzyskać odpowiedź na pytanie, czy pozwolą one zredukować stratę do czołowych ekip.
Ferrari przygotowało na Grand Prix Styrii nową podłogę oraz przednie skrzydło do bolidu SF1000.
Stajnia z Maranello ma za sobą rozczarowujący start sezonu, w którym Sebastian Vettel zakończył udział w kwalifikacjach w Q2 na jedenastym miejscu. Z kolei Charles Leclerc był siódmy, tracąc do swojego zeszłorocznego czasu pole position na Red Bull Ringu 0,9 sekundy.
Wyścig dla zespołu miał o wiele korzystniejszy przebieg, ze względu na drugie miejsce Leclerca. Ferrari zdaje sobie jednak sprawę z chaotycznych okoliczności, w których Monakijczyk zdołał uzyskać tak dobry rezultat. Tym samym włoski zespół przyspieszył program rozwojowy i część nowych elementów planowanych na Grand Prix Węgier, będzie dostępna już w trakcie drugiego wyścigu na Red Bull Ringu.
Ferrari będzie miało do dyspozycji inną podłogę oraz przednie skrzydło, które charakteryzuje się zmienionym kątem płatów, a także okrągłą podstawą bocznych sekcji. Zmiana ta ma wyeliminować nerwowe zachowanie bolidu w wolnych zakrętach.
Stajnia z Maranello będzie sprawdzała poprawki podczas piątkowych treningów, starając się uzyskać odpowiedź na pytanie, czy pozwolą one zredukować stratę do czołowych ekip.