Tarki na Yas Marina zostały zmodyfikowane przed FP3
Pod nadzorem FIA złagodzono drugi rząd tarek na wyjściu z piątego i dziewiątego zakrętu.
11.12.2110:14
462wyświetlenia
Embed from Getty Images
W nocy z piątku na sobotę zmodyfikowano część krawężników na torze Yas Marina.
Bazując na opiniach kierowców, zespołów i Pirelli, organizatorzy wyścigu pod nadzorem FIA wprowadzili zmiany w układzie tarek znajdujących się na wyjściu z piątego i dziewiątego zakrętu.
Ostre wierzchołki krawężników z drugiego rzędu zostały zaokrąglone, przez co stały się mniej agresywne dla ogumienia.
Temat tarek został poruszony podczas piątkowej odprawy kierowców z FIA. Uczestnicy spotkania sugerowali, że złagodzenie ich profilu umożliwi płynniejsze wyjście z zakrętów.
Zespoły oraz Pirelli wyrażały zaniepokojenie potencjalnym uszkodzeniem bolidów i opon. W Katarze - także ze względu na agresywne tarki - kilku kierowców doświadczyło awarii ogumienia. Z kolei podwozie konstrukcji Nikity Mazepina musiało zostać wymienione po odkryciu pęknięcia powstałego na skutek uderzenia o ostry wierzchołek krawężnika.
W nocy z piątku na sobotę zmodyfikowano część krawężników na torze Yas Marina.
Bazując na opiniach kierowców, zespołów i Pirelli, organizatorzy wyścigu pod nadzorem FIA wprowadzili zmiany w układzie tarek znajdujących się na wyjściu z piątego i dziewiątego zakrętu.
Ostre wierzchołki krawężników z drugiego rzędu zostały zaokrąglone, przez co stały się mniej agresywne dla ogumienia.
Temat tarek został poruszony podczas piątkowej odprawy kierowców z FIA. Uczestnicy spotkania sugerowali, że złagodzenie ich profilu umożliwi płynniejsze wyjście z zakrętów.
Zespoły oraz Pirelli wyrażały zaniepokojenie potencjalnym uszkodzeniem bolidów i opon. W Katarze - także ze względu na agresywne tarki - kilku kierowców doświadczyło awarii ogumienia. Z kolei podwozie konstrukcji Nikity Mazepina musiało zostać wymienione po odkryciu pęknięcia powstałego na skutek uderzenia o ostry wierzchołek krawężnika.