Bower: Odejście sponsorów Latifiego nie jest aż tak odczuwalne

Dyrektor komercyjny Williamsa przyznał, że nowi partnerzy wypełnili lukę po Kanadyjczyku.
11.02.2313:23
Mateusz Szymkiewicz
636wyświetlenia
Embed from Getty Images

Dyrektor komercyjny Williamsa - James Bower, przyznał, że odejście sponsorów Nicholasa Latifiego po sezonie 2022 jest dużo mniej odczuwalne niż się powszechnie wydaje.

Stajnia z Grove w ostatnich trzech latach współpracowała z kanadyjskim kierowcą, którego starty były finansowane przez koncern Sofina oraz producenta kawy Lavazza. Podczas niedawnej prezentacji malowania bolidu FW45 potwierdzono jednak, iż lukę wypełni marka Gulf Oil, która w poprzednich dwóch sezonach była promowana przez McLarena.

Pozostali nowi partnerzy Williamsa to amerykański producent piwa Michelob Ultra, firma handlowa Pure Stream oraz przedsiębiorstwo świadczące usługi finansowe Stephens.

Istnieje pogląd, że zanotowaliśmy stratę w związku z ostatnimi zmianami, rzeczywistość jest jednak inna - powiedział James Bower, dyrektor komercyjny Williamsa. Przedstawiliśmy wielu nowych sponsorów, z którymi rozpoczniemy współpracę od tego sezonu. Jesteśmy aktualnie w dużo lepszej pozycji niż w poprzednich latach. Mamy ambitne i agresywne podejście pod względem zdobywania nowych rynków. Inwestujemy w markę Williams. Czujemy ekscytację w związku z obecnością Gulf Oil w naszym portfolio.