Kolejny kierowca testowy Midland

Do rosyjskiej stajni dołączył Fabrizio del Monte w roli testowego i zarazem rezerwowego kierowcy
18.04.0611:07
Marek Roczniak
690wyświetlenia

Zespół MF1 Racing ogłosił dzisiaj zatrudnienie 26-letniego Fabrizio del Monte w roli testowego i zarazem rezerwowego kierowcy. Włoch w grudniu zeszłego roku odbył krótkie testy z tym zespołem na hiszpańskim torze Jerez, a swój debiut za kierownicą bolidu Formuły 1 zaliczył w 2003 roku z Minardi.

Stajnia z Silverstone ma już obecnie aż pięciu kierowców testowych, choć jak dotąd tylko dwóch prowadziło trzeci bolid M16 podczas piątkowych treningów w weekendy Grand Prix - Markus Winkelhock i Giorgio Mondini. Pozostali testerzy to Adrian Sutil i Roman Rusinov.

"Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy powitać Fabrizio w zespole", skomentował dyrektor zarządzający MF1 Racing, Colin Kolles. "Podczas testów z nami w Jerez pod koniec zeszłego roku zademonstrował przyzwoitą szybkość i sporą wiedzę. Liczymy na ujrzenie jego pełnego potencjału w jeden z przyszłych weekendów Grand Prix".

Fabrizio del Monte powiedział: "Jestem bardzo wdzięczny panu Kollesowi i całej organizacji Midland za stworzenie mi tej możliwości. Testy z zespołem ostatniej zimy sprawiły mi prawdziwą przyjemność i jestem przekonany, że mogę wykonać dla nich dobrą pracę. Dokonują dobrych postępów i mam nadzieję, że mogę im pomóc rozwinąć samochód jeszcze bardziej".

Del Monte urodził się 5 grudnia 1980 roku w miejscowości Luna we Włoszech. W wieku 16 lat zdobył swoje pierwsze mistrzostwo w kartingu. Do jego największych sukcesów należy dwukrotne wywalczenie wicemistrzostwa w europejskiej F3000 (2003-2004). W zeszłym roku Włoch próbował swoich sił w serii Champ Car. Wystartował w dwóch wyścigach (Long Beach i Surfers Paradise), ale jego najlepszym rezultatem była zaledwie 16 pozycja.

Źródło: MidlandF1.com

KOMENTARZE

5
RENO
18.04.2006 12:51
dokłądnie, albo sotją za nimi różni sponsorzy....
lakeman
18.04.2006 11:28
Hm, jeśli to rosyjski zespół Z ROSYJSKIMI OBYCZAJAMI to problemem nie jest wyżywienie ale napojenie i trzeźwienie..;P a poważnie to ja myślę że są to kierowcy typu "pay-drivers"
Zombie
18.04.2006 10:47
Ale zobaczcie jaki to koszt dla zespołu wyżywienie takiej ilości testerów. I gdzie te oszczędności ? :|
P@veL
18.04.2006 09:36
A ciekawe czy ci kierowcy dostają pensje, czy raczej oni płacą zespołowi?????
Metalpablo
18.04.2006 09:33
Stawiają na ilość zapominając o jakości.Wolałęm starego poczciwego żółtego:D Jordana