Nowy bolid Manora uzyskał homologację FIA

Brytyjska ekipa zapowiada udział w pierwszej sesji testowej w Barcelonie
15.01.1618:13
Mateusz Szymkiewicz
1931wyświetlenia


Zespół Manor potwierdził, że jego nowy bolid uzyskał homologację FIA.

Stajnia z Sheffield konkurowała w zeszłym roku bolidem z sezonu 2014, planując wprowadzić nową konstrukcję w dalszej części mistrzostw. Mimo to ostatecznie zrezygnowano z tego pomysłu i najnowszy model wyposażony w jednostkę napędową Mercedesa oraz skrzynie biegów Williamsa zadebiutuje na torze dopiero w tym roku.

Jak teraz poinformował Manor, jego tegoroczny bolid właśnie przeszedł testy zderzeniowe, otrzymując homologację FIA. Dzięki temu następca MR03B może wyjechać na tor już podczas pierwszej sesji testowej w Barcelonie, co zapowiada brytyjska ekipa.

Nasze kolejne osiągnięcie: dzisiaj zaliczyliśmy ostatni test zderzeniowy, więc nasze podwozie uzyskało homologację. Kolejny przystanek to pierwsze testy w Barcelonie - podała ekipa Manor za pośrednictwem Twittera.

KOMENTARZE

13
vvv
17.01.2016 12:18
oj chłopaki nie znacie się :) Horner powiedział "Silniki są obecnie największym wyznacznikiem osiągów: zapomnijcie o kierowcach czy podwoziu" - news z 13 stycznia Skoro podwozie się nie liczy to w tym roku Manor bije się o mistrza :D - innej opcji nie ma :D
Yurek
16.01.2016 09:11
[quote="marios76"]Dallara bodaj w 1988 udostępniła dwa typy nadwozia słabe mupprywatne muzespolowi[/quote] 1. BMS Scuderia Italia 2. W latach 80. zdobycie wysokiego miejsca było łatwiejsze niż obecnie, ponieważ było więcej przypadku wynikającego z awarii itp. (głupi Onyx zdobył podium, więc o czym mówimy) 3. BMS dzięki Dallarze zdobył dwa podia, więc nie wiem, czemu wyskakujesz z siódmym miejscem. W 1992 pewnie spokojnie mogliby walczyć o 6 miejsce w generalce, gdyby mieli normalnych kierowców (z całym szacunkiem dla Martiniego, który w BMS się nie odnalazł). 4. Co do Dallaro-Hondy to Verstappen bardzo chwalił ten samochód, ale to jeszcze o niczym nie świadczy. No cóż, można pogdybać, czy RA099 odegrałby jakąś ważniejszą rolę.
marios76
16.01.2016 06:19
@Lejnus Mi wychodzi, że Dallara bodaj w 1988 udostępniła dwa typy nadwozia słabe mupprywatne muzespolowi ( nazwy sobie poszukaj) i któryś wyścig skończyli zaraz za punktami. Teraz za 8 miejsce masz 4, za 7 sześć punktów, wiec twójargument nie napisze z czego jest albo do czego się nadaje. Są i byli szanowanym dostawcą w innych seriach i mogą i na potrzeby F1 zrobić dobry bolid! Chyba też Honda testowała ich nadwozie, tak na przełomie wieków. Ja bym się cieszył z równej walki Haasa Renault, McLarena i Manora o małe punkty w każdym wyścigu. Życie pokaże, kto będzie gonił czołówkę, a kto limit 107%?
Yurek
16.01.2016 03:49
[quote="Lejnus"]Dallara jeszcze nigdy nie zbudowała sprawnie przemieszczającego się po torze - if you know what i mean - pojazdu...[/quote] Historia Formuły 1 wykracza poza 2010 rok - if you know what I mean.
Lejnus
16.01.2016 02:52
Dallara jeszcze nigdy nie zbudowała sprawnie przemieszczającego się po torze - if you know what i mean - pojazdu... Byłoby dla mnie zaskoczeniem gdyby tracili mniej niż 3s do czołówki
THC-303
16.01.2016 07:29
[quote]Zaprawdę powiadam wam, że Haas zaskoczy nasz wszystkich :)[/quote] Zmieści się w limicie 107%? ;)
Ambrozya
15.01.2016 10:03
Zaprawdę powiadam wam, że Haas zaskoczy nasz wszystkich :)
Phaedra
15.01.2016 08:23
@Ambrozya myślałem o HAAS, ale może być McL :)
Ambrozya
15.01.2016 07:53
@Phaedra z McLarenem ;>
michal132
15.01.2016 07:41
[quote="Phaedra"][/quote] zawsze coś
Phaedra
15.01.2016 07:07
[quote="michal132"]o szykuje się ostra walka w tym roku[/quote] o przedostatnie miejsce
WrobelGP
15.01.2016 05:50
To dobra informacja :) jakby się jeszcze okazało że zmniejszyli stratę do reszty przynajmniej o połowę to byłoby jeszcze lepiej :)
michal132
15.01.2016 05:37
o szykuje się ostra walka w tym roku :D