Ocon zachwycony po pierwszych testach Renault R.S.20
Francuz przyznał, że nigdy nie dysponował tak wysokim poziomem przyczepności.
19.02.2015:17
1458wyświetlenia
Embed from Getty Images
Esteban Ocon przyznał, że nigdy nie dysponował tak wysokim poziomem przyczepności jak za kierownicą Renault R.S.20.
Francuz miał dziś drugą okazję sprawdzić najnowszy bolid stajni z Enstone. Po raz pierwszy zasiadł za jego kierownicą w poniedziałek podczas dnia filmowego, natomiast dziś przystąpił do oficjalnej sesji testowej na Circuit de Catalunya.
Ocon, który zeszły rok spędził jako tester Mercedesa, zapytany o różnice między bolidem niemieckiego producenta a tegoroczną konstrukcją Renault, odpowiedział:
23-latek został również zapytany o swoją wysoką pozycję za kierownicą. Obserwatorzy obecni w Barcelonie zwrócili uwagę, że kask Ocona może wystawać ponad system Halo. Francuz zapytany o tę kwestię, dodał:
Esteban Ocon przyznał, że nigdy nie dysponował tak wysokim poziomem przyczepności jak za kierownicą Renault R.S.20.
Francuz miał dziś drugą okazję sprawdzić najnowszy bolid stajni z Enstone. Po raz pierwszy zasiadł za jego kierownicą w poniedziałek podczas dnia filmowego, natomiast dziś przystąpił do oficjalnej sesji testowej na Circuit de Catalunya.
Ocon, który zeszły rok spędził jako tester Mercedesa, zapytany o różnice między bolidem niemieckiego producenta a tegoroczną konstrukcją Renault, odpowiedział:
Zawsze będą pewne różnice. Ale szczerze mówiąc najbardziej zwróciłem uwagę na to, jak duży mamy poziom przyczepności. Kiedy przyjrzymy się najlepszym czasom, są one szybsze niż te sprzed roku z pierwszego dnia. Samochody po prostu ewoluują z roku na rok. Trudno o porównanie. Mimo to tak wielkiej przyczepności nie miałem okazji poczuć jeszcze nigdy dotąd.
Nie wiem czy to wynika z toru. Jeździłem w poniedziałek i nowe samochody są po prostu niesamowite, muszę to podkreślić. Nigdy nie jechałem tak szybko w pewnych zakrętach, odczucia są dobre. To ekscytujące, ponieważ mogę jeździć coraz szybciej. Zakładam, że w tym roku pobijemy wszystkie rekordy okrążeń. Ukończyliśmy nasz poranny program, co było fajne, Nie mieliśmy problemów. Bolid daje dobre odczucia już na samym starcie. Jest przewidywalny.
23-latek został również zapytany o swoją wysoką pozycję za kierownicą. Obserwatorzy obecni w Barcelonie zwrócili uwagę, że kask Ocona może wystawać ponad system Halo. Francuz zapytany o tę kwestię, dodał:
Wszystko odbywa się legalnie i mam naprawdę dobrą pozycję w samochodzie. Wczoraj wykonałem test FIA z opuszczania kokpitu. Poradziłem sobie nieźle i czułem się dobrze.