Williams ogłosił umowę partnerską z Duracell

Zespół potwierdził, że wpłynie ona na malowanie tegorocznego bolidu.
14.02.2216:02
Nataniel Piórkowski
1871wyświetlenia


Williams poinformował o podpisaniu wieloletniej umowy sponsorskiej z firmą Duracell.

Brytyjski team zaprezentuje we wtorek tegoroczny bolid F1. W komunikacie prasowym Williams poinformował, że marka Duracell będzie wyróżniała się w malowaniu bolidu a logotypy firmy zostaną umieszczone także na kombinezonach Nicholasa Latifiego i Alexa Albona.

Jestem bardzo dumny z partnerstwa nawiązanego pomiędzy Williamsem i Duracell. Dziękuję za zaufanie, jakim nas obdarzyli - powiedział szef zespołu i dyrektor generalny Williamsa, Jost Capito.

Ściganie się z taką marką po boku bolidu jest dla mnie osobistą perełką, bo od 30 lat mój pseudonim to właśnie Duracell - dlatego, że nigdy nie brakuje mi energii. Nie mogę się już doczekać naszej współpracy.

Williams ogłosił, że współpraca z Duracell będzie obejmowała znaczące akcje marketingowe - w tym reklamę telewizyjną - obszar e-sportu a także inicjatywy podczas wybranych weekendów Grand Prix, z których pierwsze zaplanowano na majowe Grand Prix Miami.

Dyrektor do spraw marketingu i prezes Duracell - Ramon Velutini, dodał: Cieszymy się ze współpracy z Williams Racing i nie możemy się już doczekać powrotu zespołu do czołówki.

Wspólne pasje - wydajność, koncentracja na zwycięstwie i dążenie do doskonałości w obszarze inżynierii - sprawiły, że partnerstwo z Williamsem w naturalny sposób pasuje do naszej marki. Williams, podobnie jak Duracell, rozumie, że bycie «dość dobrym», to za mało.