Vowles: Williams może być mocny w Monako
Szef stajni z Grove spodziewa się również dobrego występu w Miami.
27.04.2415:32
1230wyświetlenia
Embed from Getty Images
Szef Williamsa, James Vowles uważa, że jego zespół może w tym roku zaliczyć
Stajnia z Grove ma za sobą trudną inaugurację sezonu 2024, w czasie której nie zdołała ani razu zająć miejsca w punktowanej dziesiątce. Ponadto, przez liczne incydenty z udziałem swoich kierowców i - w konsekwencji - brak zapasowego podwozia - nie mogła ona wystawić dwóch bolidów w Grand Prix Australii.
W ubiegłym roku Williams notował szczególnie dobre wyniki na torach premiujących niski docisk, takich jak Monza czy Spa-Francorchamps. W najnowszym wideo opublikowanym przez brytyjską ekipę James Vowles twierdzi jednak, że najwolniejszy tor w kalendarzu - Monako - może odpowiadać tegorocznej konstrukcji Williamsa.
Szef Williamsa, James Vowles uważa, że jego zespół może w tym roku zaliczyć
mocnywystęp na ulicach Monte Carlo.
Stajnia z Grove ma za sobą trudną inaugurację sezonu 2024, w czasie której nie zdołała ani razu zająć miejsca w punktowanej dziesiątce. Ponadto, przez liczne incydenty z udziałem swoich kierowców i - w konsekwencji - brak zapasowego podwozia - nie mogła ona wystawić dwóch bolidów w Grand Prix Australii.
W ubiegłym roku Williams notował szczególnie dobre wyniki na torach premiujących niski docisk, takich jak Monza czy Spa-Francorchamps. W najnowszym wideo opublikowanym przez brytyjską ekipę James Vowles twierdzi jednak, że najwolniejszy tor w kalendarzu - Monako - może odpowiadać tegorocznej konstrukcji Williamsa.
Mamy samochód, który ma zdecydowanie lepszy balans, niż miało to miejsce w zeszłym roku- powiedział Vowles.
Spisuje się on również lepiej w różnych, konkretnych warunkach - niezależnie od tego, czy jest wietrznie, mokro, sucho czy warunki są zmienne. Jest w nim wiele rzeczy, które po prostu działają lepiej, niż przedtem.
Uważam, że spiszemy się w Miami lepiej, niż w ubiegłym sezonie. Dość niespodziewanie mocnym torem spośród nadchodzących może być dla nas także Monako. To, co jednak widzicie teraz, to wyścig na rozwój, wyścig na rozwój aerodynamiki pomiędzy zespołami i musimy upewnić się, że znajdziemy się w nim z przodu.