Ostatni dzień testów na torach Jerez i Vallelunga
12.12.0300:00
2273wyświetlenia
Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Okr. | |
---|---|---|---|---|---|
Czasy uzyskane na torze Jerez (Hiszpania) | |||||
Takuma Sato | B.A.R Honda | mic | 1:27.234 | 107 | |
1 | Pedro de la Rosa | McLaren Mercedes | mic | 1:27.955 | 78 |
1 | Christian Klien | Jaguar Cosworth | mic | 1:29.131 | 103 |
1 | Marc Gene | Williams BMW | mic | 1:29.329 | 100 |
1 | Ricardo Zonta | Toyota | mic | 1:30.527 | 96 |
Czasy uzyskane na torze Vallelunga (Włochy) | |||||
Gianmaria Bruni | Minardi Cosworth | bri | 1:02.216 | 130 | |
1 | Norbert Siedler | Minardi Cosworth | bri | 1:04.305 | 47 |
1 | Narain Karthikeyan | Minardi Cosworth | bri | 1:08.505 | - |
Podczas ostatniego dnia testów na torze Vallelunga zespół Minardi reprezentowali kolejni dwaj młodzi kierowcy, startujący w tym roku w wyścigach Superfund World Series by Nissan - Norbert Siedler (15 pozycja w klasyfikacji generalnej) i Narain Karthikeyan (4 pozycja). Dla 20-letniego Siedlera był to pierwszy kontakt z bolidem Formuły Jeden i trzeba przyznać, że Austriak spisał się całkiem nieźle, mając dwie sekundy straty do kierowcy testowego włoskiej stajni - Gianmarii Bruniego, który także uczestniczył w ostatnim dniu testów. Tymczasem Karthikeyan po raz pierwszy za kierownicą bolidu Formuły Jeden zasiadł w 2001 roku, przeprowadzając testy dla zespołu Jordan. Tym razem 26-letni Hindus otrzymał możliwość przejechania zaledwie kilku okrążeń w bolidzie PS03 i to w dodatku rano, tak więc miał dosyć znaczną stratę zarówno do Bruniego, jak i Siedlera. Na Brunim spoczął obowiązek przeprowadzenia głównych testów związanych z przygotowaniami do sezonu 2004. Włoch, który jest wymieniany jako główny kandydat do reprezentowania barw zespołu Minardi w przyszłym roku, choć uzależnione jest to od znalezienia sponsorów, przejechał aż 130 okrążeń, co przekłada się na ponad 400 kilometrów.
Źródło: BMW.WilliamsF1.com, Minardi.it, F1Racing.net, F1-Live.com