FIA wydała kolejną dyrektywę techniczną
Pojawiają się sugestie, iż organ zarządzający powoli odkrywa sekrety silnika Ferrari.
14.11.1912:08
2149wyświetlenia
Embed from Getty Images
FIA wydała kolejną dyrektywę techniczną precyzującą regulacje w obszarze jednostek napędowych.
Dwa tygodnie temu organ zarządzający wydał pierwszą dyrektywę dotyczącą przepływu paliwa. Doszło do tego na wniosek Red Bulla. Publikacja wyjaśnień w zakresie przepisów zbiegła się w czasie ze spadkiem formy Ferrari podczas GP Stanów Zjednoczonych.
Przed wyścigowym weekendem na Interlagos FIA wydała kolejną dyrektywę techniczną. Według magazynu Auto Motor und Sport zakazuje ona używania cieczy palnych w chłodnicach, kolektorach i systemie odzyskiwania energii.
Pojawiają się sugestie o tym, iż FIA nakierowana przez rywali Ferrari, mogła odkryć kolejny sekret związany z powakacyjną zwyżką formy Scuderii.
Źródło magazynu dodaje:
FIA wydała kolejną dyrektywę techniczną precyzującą regulacje w obszarze jednostek napędowych.
Dwa tygodnie temu organ zarządzający wydał pierwszą dyrektywę dotyczącą przepływu paliwa. Doszło do tego na wniosek Red Bulla. Publikacja wyjaśnień w zakresie przepisów zbiegła się w czasie ze spadkiem formy Ferrari podczas GP Stanów Zjednoczonych.
Mercedes przeprowadził badania w tym obszarze a my mieliśmy odwagę, aby złożyć oficjalne zapytanie do FIA- powiedział konsultant Red Bulla, Helmut Marko.
Przed wyścigowym weekendem na Interlagos FIA wydała kolejną dyrektywę techniczną. Według magazynu Auto Motor und Sport zakazuje ona używania cieczy palnych w chłodnicach, kolektorach i systemie odzyskiwania energii.
Pojawiają się sugestie o tym, iż FIA nakierowana przez rywali Ferrari, mogła odkryć kolejny sekret związany z powakacyjną zwyżką formy Scuderii.
Źródło magazynu dodaje:
W ciągu najbliższych kilku tygodni wydane zostaną kolejne dyrektywy techniczne, aby wyeliminować wszelkie możliwe teorie.