Mercedes "przyjrzy się" bocznym sekcjom w bolidzie Red Bulla
Inspektorzy FIA mieli natomiast sprawdzać tylne skrzydło w RB18.
03.03.2212:09
2279wyświetlenia
Embed from Getty Images
Dyrektor techniczny Mercedesa, Mike Elliott, przyznał, że jego ekipa
Choć część obserwatorów spodziewała się, że w wyniku wejścia w życie nowych regulacji bolidy mogą wyglądać bardzo podobnie, to, jak się okazało, zespoły zinterpretowały te przepisy na różne sposoby. Szczególną uwagę na testach w Barcelonie przykuły długie sekcje boczne w Red Bullu RB18.
Mike Elliott nie ukrywa, iż zamierza
Niemiecki Auto Motor und Sport donosi z kolei, że FIA już teraz przygląda się innowacyjnym rozwiązaniom niektórych ekip. Jednym z nich ma jest tylne skrzydło bolidu Red Bulla, które inspektorzy FIA mieli sprawdzać podczas testów w Barcelonie.
Dyrektor techniczny Mercedesa, Mike Elliott, przyznał, że jego ekipa
przyjrzy się bliżejsekcjom bocznym bolidu Red Bulla, które określił jako
interesujące.
Choć część obserwatorów spodziewała się, że w wyniku wejścia w życie nowych regulacji bolidy mogą wyglądać bardzo podobnie, to, jak się okazało, zespoły zinterpretowały te przepisy na różne sposoby. Szczególną uwagę na testach w Barcelonie przykuły długie sekcje boczne w Red Bullu RB18.
Mike Elliott nie ukrywa, iż zamierza
przyjrzeć się bliżejrozwiązaniu swojego głównego rywala.
Przyjrzymy się temu bliżej i pomyślimy o tym- powiedział Brytyjczyk.
Widzimy, że niektóre zespoły zinterpretowały nowe przepisy w zupełnie inny sposób.
Niemiecki Auto Motor und Sport donosi z kolei, że FIA już teraz przygląda się innowacyjnym rozwiązaniom niektórych ekip. Jednym z nich ma jest tylne skrzydło bolidu Red Bulla, które inspektorzy FIA mieli sprawdzać podczas testów w Barcelonie.
Już teraz wydaje się dość oczywiste, że niektóre zespoły idą pod prąd ze swoimi rozwiązaniami, które nie są w stu procentach zgodne z duchem regulacji. Ostatecznie to na FIA spoczywa obowiązek monitorowania i interweniowania, jeśli zajdzie taka potrzeba- informuje AMuS.