Mercedes zadebiutował na torze z nowym pakietem aerodynamicznym
Powierzchnie boczne konstrukcji W13 zostały zredukowane do minimum.
10.03.2209:21
3675wyświetlenia
Embed from Getty Images
Mercedes zadebiutował w Bahrajnie z nową wersją bolidu W13 ze znacznie zredukowanymi powierzchniami bocznymi.
Plotki o możliwości wprowadzenia takiego pakietu przybrały na sile po pierwszej turze testów w Barcelonie.
Od rozpoczęcia zajęć w Bahrajnie Mercedes stosuje ekstremalnie smukłe powierzchnie boczne, stąd w padoku koncepcja ta zaczęła być określa mianem "sidepod-less" lub "zeropod".
Wąskie, pionowe wloty powietrza zastąpiły w Bahrajnie standardowe kwadratowe otwory, które były wykorzystywane podczas jazd na Circuit de Catalunya. Lusterka zamontowano z kolei na klapach powyżej miejsca, w którym tradycyjnie znajdowała się część nadwozia.
Mercedes zadebiutował w Bahrajnie z nową wersją bolidu W13 ze znacznie zredukowanymi powierzchniami bocznymi.
Plotki o możliwości wprowadzenia takiego pakietu przybrały na sile po pierwszej turze testów w Barcelonie.
Od rozpoczęcia zajęć w Bahrajnie Mercedes stosuje ekstremalnie smukłe powierzchnie boczne, stąd w padoku koncepcja ta zaczęła być określa mianem "sidepod-less" lub "zeropod".
Wąskie, pionowe wloty powietrza zastąpiły w Bahrajnie standardowe kwadratowe otwory, które były wykorzystywane podczas jazd na Circuit de Catalunya. Lusterka zamontowano z kolei na klapach powyżej miejsca, w którym tradycyjnie znajdowała się część nadwozia.
Comparativas de pontones y suelo dle W13 y W13B
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) March 10, 2022
Sidepods and floor W13 and W13B comparision. #F1Testing pic.twitter.com/qdF5bAnGvF