GP Bahrajnu: opony użyte w wyścigu

Połowa stawki wystartowała na supermiękkich oponach
14.03.1018:46
Marek Roczniak
6323wyświetlenia
KierowcaKonstruktor@P.Przejazd 1Przejazd 2Przejazd 3
Jenson ButtonMcLaren Mercedes7.SupermiękkieŚrednie
Lewis HamiltonMcLaren Mercedes3.SupermiękkieŚrednie
Michael SchumacherMercedes6.SupermiękkieŚrednie
Nico RosbergMercedes5.SupermiękkieŚrednie
Sebastian VettelRBR Renault4.SupermiękkieŚrednie
Mark WebberRBR Renault8.SupermiękkieŚrednie
Felipe MassaFerrari2.SupermiękkieŚrednie
Fernando AlonsoFerrari1.SupermiękkieŚrednie
Rubens BarrichelloWilliams Cosworth10.ŚrednieSupermiękkie
Nico HulkenbergWilliams Cosworth14.SupermiękkieŚrednieSupermiękkie
Robert KubicaRenault11.SupermiękkieŚrednie
Witalij PietrowRenaultNUŚrednie
Adrian SutilForce India Mercedes12.ŚrednieSupermiękkie
Vitantonio LiuzziForce India Mercedes9.ŚrednieSupermiękkie
Sebastien BuemiSTR Ferrari16.ŚrednieSupermiękkie
Jaime AlguersuariSTR Ferrari13.ŚrednieSupermiękkieŚrednie
Jarno TrulliLotus Cosworth17.ŚrednieSupermiękkie
Heikki KovalainenLotus Cosworth15.ŚrednieSupermiękkie
Karun ChandhokHRT CosworthNUSupermiękkie
Bruno SennaHRT CosworthNUSupermiękkieSupermiękkie
Pedro de la RosaSauber FerrariNUSupermiękkieŚrednie
Kamui KobayashiSauber FerrariNUŚrednie
Timo GlockVirgin CosworthNUŚrednie
Lucas di GrassiVirgin CosworthNUŚrednie

KOMENTARZE

10
mariok77
15.03.2010 07:42
Miejmy nadzieję, że Bridgestone wyciągnie wnioski z tego wyscigu i przynajmniej jeden z następnych kompletów opon nie będzie aż tak wytrzymały, bo super miękka mieszanka w tym wyścigu była za mocna, liczyłem na to,że przy pełnym obciążeniu wytrzymają góra 10-12 kółek, tymczasem Buemi dociągnął na nich do połowy dystansu.
christoff.w
14.03.2010 10:39
ojj beda nudy,ojj beda!!! Procesje jak to Borowka dzisiaj powiedzial,hihi.. ;)
mielony
14.03.2010 10:12
Czyżby więc taktyka się krystalizowała? Ci z Q3 (z jednym chyba wyjatkiem) startuje na miekkich, większość pozostałych na twardszych. Czy wszędzie zanosi sie na 1 pit-stop? Oj będą chyba nudy...
Wielgosz_Jacek
14.03.2010 07:33
Mimo wszystko te taktyczne zagrywki urozmaicały wyścigi, nie jestem przeciwny zakazowi tankowania i to też było niebezpieczne jak z węzami odjeżdżali ale powinny nastąpić zmiany w regulaminie technicznym zwłaszcza odnośnie hamulców , moim zdaniem nie powinny być tak mocne jak obecne żeby zwiększyć drogę hamowania i opony powinny się szybciej zużywać tak żeby wymusić wizyty w boksach bo to zawsze jakieś urozmaicenie, może nie powinno być opon z twardej mieszanki?
mariok77
14.03.2010 06:36
Z tankowaniem było większe widowisko,ale z czysto sportowego punktu widzenia dobrze że już go nie ma. Teraz kierowcy nie będą się oglądać na taktyczne zagrywki,tylko muszą naciskać aby zyskać pozycję.
Wielgosz_Jacek
14.03.2010 06:22
Może by dało takie coś ze np. lider wyścigu który ma zaraz zjechać na ostatni pit stop próbuje wyrobić sobie przewagę na kierowca nr.2 który już nie będzie zjeżdżał, albo na dalszych pozycjach kierowca "x" by próbował wyprzedzić kierowcę "y" który już nie zjedzie a blokuje "x" który zaraz będzie zjeżdżał; nie mów że z tankowaniem nie było ciekawiej...
Maly-boy
14.03.2010 06:11
i co by to dało oprócz tego ,że wszyscy by zjeżdżali na 2 pit stopy nie na 1 ?
maciec010481
14.03.2010 06:01
nie wiem czy dobrze pamietam ale wydaje mi sie fia chcialo 2 zmiany opon w wyscigu i moze niech to wprowadza moze bedzie troszke ciekawiej
Mexi
14.03.2010 05:56
"To był bardzo ekscytujący wyścig pod względem taktyki doboru opon". Żartowałem, tak naprawdę to to był bardzo ekscytujący wyścig pod katem doboru taktyki tankowania :)
Wielgosz_Jacek
14.03.2010 05:50
Nie ma już wypowiedzi kogoś z B w stylu: "był to bardzo ekscytujący wyścig pod względem taktyki doboru opon..."?