Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Ma ono pomóc na wejściu w zakręt i w szybkich łukach
19.07.1819:52
Sebastian Masiarek
1430wyświetlenia
Embed from Getty Images

Renault ujawniło nowe przednie skrzydło, które ma być kolejnym krokiem w celu poprawy osiągów podczas najbliższego Grand Prix Niemiec.

Mimo że francuski producent zajmuje w tym momencie czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej z pewnością nie może czuć się pewnie. Haas na pewno będzie chciał o tę lokatę powalczyć, a inne zespoły również nie odpuszczą. Tym bardziej, że zespoły ze środka stawki dzielą małe różnice punktowe.

Renault wprowadziło nowe przednie skrzydło z nadzieją, że uciekną w gonitwie o czwartą lokatę reszcie stawki. Inżynierowie mają również nadzieje, że nowa część będzie pomocna dla kierowców i wprowadzi pozytywne zmiany w aerodynamice.

Opisując nową część, dyrektor techniczny Nick Chester powiedział: Nowe skrzydło ma nieco inną charakterystykę. Szczególnie będzie można to odczuć na wejściu w zakręt oraz w zakrętach, które pokonujemy z wysoką prędkością.

Oznacza to, że tylko mały obszar skrzydła został dotknięty zmianami pozycji lotek, co pozwala na bezproblemowy przepływ powietrza na tylną sekcję bolidu, która jest mniej podatna na wprowadzone zmiany.

Boczne zakończenia skrzydeł również podzielono na wiele sekcji, w celu jeszcze efektywniejszej pracy, którą zapewnia lepszy przepływ powietrza.

KOMENTARZE

2
Matthias
19.07.2018 09:10
Tak, liczy się najlepsze miejsce na mecie. Tak właśnie Caterham bodaj w 2012 roku heroicznie wywalczył hajs za dziesiąte miejsce - Pietrow był jedenasty w Brazylii, czym wyprzedził 12 miejsce Glocka z Singapuru. A w Brazylii o te jedenaste miejsce walczył z nim jak dobrze pamiętam Pic, i gdyby go wyprzedził to hajs by został u Marussii.
christoff.w
19.07.2018 08:57
Jak klasyfikowana jest reszta stawki po pierwszej dziesiątce jeśli nie mają punktów? Po pozycjach jakie zajeli na metach gp? * jak to się ma do wypłacania kasy na koniec sezonu?