Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec
Ma ono pomóc na wejściu w zakręt i w szybkich łukach
19.07.1819:52
1430wyświetlenia
Embed from Getty Images
Renault ujawniło nowe przednie skrzydło, które ma być kolejnym krokiem w celu poprawy osiągów podczas najbliższego Grand Prix Niemiec.
Mimo że francuski producent zajmuje w tym momencie czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej z pewnością nie może czuć się pewnie. Haas na pewno będzie chciał o tę lokatę powalczyć, a inne zespoły również nie odpuszczą. Tym bardziej, że zespoły ze środka stawki dzielą małe różnice punktowe.
Renault wprowadziło nowe przednie skrzydło z nadzieją, że uciekną w gonitwie o czwartą lokatę reszcie stawki. Inżynierowie mają również nadzieje, że nowa część będzie pomocna dla kierowców i wprowadzi pozytywne zmiany w aerodynamice.
Opisując nową część, dyrektor techniczny Nick Chester powiedział:
Oznacza to, że tylko mały obszar skrzydła został dotknięty zmianami pozycji lotek, co pozwala na bezproblemowy przepływ powietrza na tylną sekcję bolidu, która jest mniej podatna na wprowadzone zmiany.
Boczne zakończenia skrzydeł również podzielono na wiele sekcji, w celu jeszcze efektywniejszej pracy, którą zapewnia lepszy przepływ powietrza.
Renault ujawniło nowe przednie skrzydło, które ma być kolejnym krokiem w celu poprawy osiągów podczas najbliższego Grand Prix Niemiec.
Mimo że francuski producent zajmuje w tym momencie czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej z pewnością nie może czuć się pewnie. Haas na pewno będzie chciał o tę lokatę powalczyć, a inne zespoły również nie odpuszczą. Tym bardziej, że zespoły ze środka stawki dzielą małe różnice punktowe.
Renault wprowadziło nowe przednie skrzydło z nadzieją, że uciekną w gonitwie o czwartą lokatę reszcie stawki. Inżynierowie mają również nadzieje, że nowa część będzie pomocna dla kierowców i wprowadzi pozytywne zmiany w aerodynamice.
Opisując nową część, dyrektor techniczny Nick Chester powiedział:
Nowe skrzydło ma nieco inną charakterystykę. Szczególnie będzie można to odczuć na wejściu w zakręt oraz w zakrętach, które pokonujemy z wysoką prędkością.
Oznacza to, że tylko mały obszar skrzydła został dotknięty zmianami pozycji lotek, co pozwala na bezproblemowy przepływ powietrza na tylną sekcję bolidu, która jest mniej podatna na wprowadzone zmiany.
Boczne zakończenia skrzydeł również podzielono na wiele sekcji, w celu jeszcze efektywniejszej pracy, którą zapewnia lepszy przepływ powietrza.
KOMENTARZE