Williams wzmocnił pion techniczny przed startem sezonu 2020
Stajnia z Grove pozyskała byłych inżynierów Red Bulla oraz Renault.
28.01.2020:19
780wyświetlenia
Embed from Getty Images
Williams potwierdził zatrudnienie dwóch nowych inżynierów, którzy obejmą kierownicze stanowiska w pionie technicznym zespołu.
Stajnia z Grove zakontraktowała Davida Wornera oraz Jonathana Cartera, kontynuując proces restrukturyzacji po nieudanych sezonach 2018 i 2019. Jak poinformowano w oficjalnym oświadczeniu, rozpoczną oni swoją pracę dla zespołu w
Worner, dotychczas pracujący w Red Bullu, obejmie funkcję szefa projektantów wcześniej zajmowaną przez Eda Wooda. Brytyjczyk w stajni z Milton Keynes był od 2014 roku wiceszefem projektantów, a także przypisuje mu się odpowiedzialność za pomysł synergii między seniorskim zespołem a Toro Rosso.
Carter, który podobnie jak Worner ma w swoim CV pracę dla Arrowsa, ostatnio był członkiem Renault jako szef ds. projektowania kompozytów. Williams postanowił mianować go zastępcą Davida Wornera.
Restrukturyzacja doprowadziła również do zmiany funkcji Adama Cartera w zespole, który od teraz będzie koordynował pracę inżynierów.
Po odejściu Paddy'ego Lowe'a zespół wciąż nie obsadził stanowiska dyrektora technicznego. Według informacji z początku roku, następcą 57-latka może zostać Nick Chester, do niedawna pełniący identyczną funkcję w Renault.
Williams potwierdził zatrudnienie dwóch nowych inżynierów, którzy obejmą kierownicze stanowiska w pionie technicznym zespołu.
Stajnia z Grove zakontraktowała Davida Wornera oraz Jonathana Cartera, kontynuując proces restrukturyzacji po nieudanych sezonach 2018 i 2019. Jak poinformowano w oficjalnym oświadczeniu, rozpoczną oni swoją pracę dla zespołu w
najbliższej przyszłości.
Worner, dotychczas pracujący w Red Bullu, obejmie funkcję szefa projektantów wcześniej zajmowaną przez Eda Wooda. Brytyjczyk w stajni z Milton Keynes był od 2014 roku wiceszefem projektantów, a także przypisuje mu się odpowiedzialność za pomysł synergii między seniorskim zespołem a Toro Rosso.
Carter, który podobnie jak Worner ma w swoim CV pracę dla Arrowsa, ostatnio był członkiem Renault jako szef ds. projektowania kompozytów. Williams postanowił mianować go zastępcą Davida Wornera.
Restrukturyzacja doprowadziła również do zmiany funkcji Adama Cartera w zespole, który od teraz będzie koordynował pracę inżynierów.
Dave oraz Jonathan przyniosą niesamowite doświadczenie, wiedzę oraz umiejętności do zespołu Williamsa i jesteśmy zachwyceni, że dołączą do nas w najbliższej przyszłości- powiedziała Claire Williams.
Wzmocnią nasze możliwości projektowe i będą blisko współpracowali z Adamem Carterem, naszym szefem inżynierów, a także pozostałymi członkami zespołu nad rozwojem kolejnych generacji bolidów Williamsa.
Po odejściu Paddy'ego Lowe'a zespół wciąż nie obsadził stanowiska dyrektora technicznego. Według informacji z początku roku, następcą 57-latka może zostać Nick Chester, do niedawna pełniący identyczną funkcję w Renault.