Horner: Red Bull pracuje nad ekstremalną wersją systemu DAS
Szef zespołu potwierdził, że na rozwój układu kierowniczego przeznaczone są duże zasoby.
08.07.2010:13
2029wyświetlenia
Embed from Getty Images
Christian Horner potwierdził, że Red Bull pracuje nad jeszcze bardziej ekstremalną wersją systemu DAS.
Stajnia z Milton Keynes w trakcie weekendu w Austrii oprotestowała dwuosiowy układ kierowniczy, z którego korzysta w tym roku Mercedes. Roszczenia Red Bulla zostały jednak odrzucone przez FIA, mimo, że zespół jest przekonany, iż system DAS to
Brytyjczyk ujawnił, że Red Bull przeznaczył duże zasoby na opracowanie własnej wersji systemu DAS, który znajdzie się jeszcze w tegorocznym samochodzie.
Christian Horner potwierdził, że Red Bull pracuje nad jeszcze bardziej ekstremalną wersją systemu DAS.
Stajnia z Milton Keynes w trakcie weekendu w Austrii oprotestowała dwuosiowy układ kierowniczy, z którego korzysta w tym roku Mercedes. Roszczenia Red Bulla zostały jednak odrzucone przez FIA, mimo, że zespół jest przekonany, iż system DAS to
elementem zawieszenia.
Ostatecznie służy to do rozgrzewania opon- powiedział Christian Horner.
Delegat techniczny był obecny na przesłuchaniu w Spielbergu. Teraz mamy wyjaśnienie.
Brytyjczyk ujawnił, że Red Bull przeznaczył duże zasoby na opracowanie własnej wersji systemu DAS, który znajdzie się jeszcze w tegorocznym samochodzie.
Przeznaczamy na to wiele zasobów. Być może rozważamy bardziej ekstremalne rozwiązanie, aniżeli to, które wiemy, że jest dozwolone.