Alonso od razu szybki za kierownicą Ferrari F10

Hiszpan przed południem ustanowił najlepszy czas całych testów na torze Ricardo Tormo
03.02.1014:02
Marek Roczniak
9180wyświetlenia

Fernando Alonso nie potrzebował dużo czasu na rozwinięcie skrzydeł za kierownicą nowego bolidu Ferrari podczas swojego pierwszego dnia testów w tym tygodniu na torze Ricardo Tormo.

Na oczach około 25.000 kibiców, którzy przybyli dzisiaj na tor w Walencji, aby zobaczyć głównie Alonso podczas pierwszej pełnoprawnej jazdy za kierownicą bolidu Ferrari, Hiszpan wykorzystał idealne chłodne warunki przed południem do ustanowienia najlepszego czasu całych testów - 1:11,599.

Tym samym dwukrotny mistrz świata poprawił najlepsze osiągnięcie zespołowego kolegi Felipe Massy z wtorku o niewiele ponad 0,1 sekundy. Dodatkowym powodem zadowolenia dla hiszpańskich fanów była dalsza dobra forma Pedro de la Rosy, który powrócił dzisiaj za kierownicę Saubera C29 i ponownie uplasował się na drugiej pozycji (1:12,094), mieszcząc się poniżej pół sekundy straty do Alonso.

Poniżej jednej sekundy straty do Alonso mieścili się ponadto do przerwy na lunch Michael Schumacher (Mercedes GP W01) i Jaime Alguersuari debiutujący w Toro Rosso STR5. Dla trzech pozostałych uczestników testów dzisiejszy dzień był także okazją do pierwszej pełnoprawnej jazdy tegorocznym bolidem. Jenson Button po spędzeniu sporej części porannej sesji na dopasowanie siedzenia w McLarenie MP4-25 zaczął w końcu uzyskiwać reprezentatywne czasy i pierwszą sesję ukończył na piątej pozycji.

Za aktualnym mistrzem świata uplasowali się Nico Hulkenberg (Williams FW32) i Witalij Pietrow (Renault R30), który podczas debiutu za kierownicą bolidu F1 mieścił się do przerwy na lunch poniżej 2,5 sekundy straty do najszybszego kierowcy.

Poniżej prezentujemy aktualne czasy ze środy (tabelka aktualizowana na bieżąco):

Źródło: Autosport.com
P.Kierowca (Nr)Nar.SamochódOkr.CzasStrataOdstęp
1Fernando Alonso (-)Ferrari F101271:11,470
2Pedro de la Rosa (-)BMW Sauber Ferrari C29801:12,0940,624 0,624
3Michael Schumacher (-)Mercedes GP W01821:12,4380,968 0,344
4Jaime Alguersuari (-)Toro Rosso Ferrari STR5971:12,5761,106 0,138
5Jenson Button (-)McLaren Mercedes MP4-25821:12,9511,481 0,375
6Witalij Pietrow (-)Renault R30751:13,0971,627 0,146
7Nico Hulkenberg (-)Williams Cosworth FW321261:13,6692,199 0,572

KOMENTARZE

61
franky
03.02.2010 09:20
można powiedzieć, że w języku polskim "i" jest "zmiękczaczem" (że się tak wyrażę), natomiast w rosyjskim jest używany znak zmiękczający. logiczne więc się wydaje, że jeżeli brakuje takiego znaku w oryginalnej pisowni to powinno tam widnieć "j". a tak właściwie po powiedzmy sobie głośno Miedwiediew, i zadajmy pytanie, a właściwe to odpowiedzmy: czy przed "e" słyszymy zmiękczające "i"? jak dla mnie to słyszę i nawet czuję "j". ale to chyba nie forum poprawnej polszczyzny tylko F1, więc dajmy sobie na luz. jest jak jest i my nic nie zmienimy jak będzie pisane nazwisko Witalija. mam nadzieje, że Kubek dobrze zrobił idąc do renówki.
tomask75
03.02.2010 08:02
Ale jak już wspomniał sas tłumaczenie czy może raczej spolszczona wersja Medvedeva wygląda Miedwiediew. Więc może wszystko jest OK z Pietrowem i taką pisownią.
franky
03.02.2010 07:37
co prawda sporo czasu temu uczyłem się rosyjskiego, ale podobnie jak w alfabecie angielski "e" mówisz "i", tak w rosyjskim "e" wymawiasz "je". niestety ani troszkę nie pamiętam jak się to ma do "e" w dowolnym wyrazie. moim zdaniem taka pisownia wynikła z tłumaczenia na angielski, a "nasi" pisarze tak pozostawili. zgodzę się więc z komentarzem powyżej, że poprawnie z polskiego powinno widnieć Pjetrow.
sas
03.02.2010 07:32
jeśli 'e' czyta się z rosyjskiego jako 'je' to juz nie ma więcej pytań jeśli chodzi o pisownię polską. O taką odp mi chodziło. Krótko i na temat.
tomask75
03.02.2010 07:10
@sas - rosyjska pisownia wygląda tak: Петров. To pierwsze to "P" to drugie to nie "E" jak przekładają to na angielski i po części na polski tylko "JE". Więc tak naprawdę powinno być PJETROW. Dlaczego jest "I" zamiast "J"? Nie mam pojęcia, może tak ma być, w każdym bądź razie w szkole uczono mnie że "e" to "je".
yogi01234
03.02.2010 07:07
http://www.youtube.com/watch?v=wcNYJ3fPZBI&feature=related to link do pierwszego dnia testów
paolo
03.02.2010 07:02
Fachowcom pierwszego wyścigu polecam zeszłoroczne GP Australii. Pierwsze GP wszystko wyjaśni. Dobre :) Kubica walczył z Vettelem, a jak skończyli na koniec sezonu? A mówią, że myślenie nie boli. Każdy ochłap informacji jest istotny. Problem w tym kto jakie z tego wnioski potrafi wyciągnąć. Gaz w podłogę i zimny łokieć na ćwierć mili to nie ten klimat.
sas
03.02.2010 07:00
dziękuje za kolejny wykład o literce V ale nie o to pytałem :) Mi chodzi o przekład na polski początku PE na PIE. Czy teraz jasno się wyrażam. Poza tym już chyba sobie sam odpowiedziałem na moje pytanie. pzdr
m.m
03.02.2010 06:53
sas-nie ma co sie denerwowac! Jest tak ,że bezpośrednia zamiana liter rosyjskich na angielskie dają"petrov",zaznaczam jednak ,że w alfabecie rosyjskim nie ma v.Czytając i przekladając na polski to bedzie Pietrow.Oficjalnie na stronach anglojezycznych napewno bedzie petrov(na transmisji tv też),natomiast na stronach polskich bedzie pietrow! Troszke luzu panowie! Dla ciekawych ,wejdzcie na jakąś strone rosyjską f1 i zobaczycie jak wyglądają litery rosyjskie.Założe sie że wielu z was biedzie miało problem z odnalezieniem w tekscie imienia i nazwiska pietrowa. Pozdrawiam
paolo
03.02.2010 06:40
No i jak na razie wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Jak zakończył się poprzedni sezon tak rozpoczyna się obecny. Zmiany w przepisach nieduże więc i zmian w Hierarchi nie ma. Pierwsza liga to Mercedes, McLaren i Ferrari (kolejność nieistotna czyli z zeszłego sezonu), druga to WIlliams, Renault i STR. Sauber jako jedyny urwał się z choinki i jako drugoligowiec próbuje podgryzać tych z pierwszej. Czy mu się uda i na ile wystarczy potencjału (budżet) rozwojowego to się okaże. Pewnie, że coś się pozmienia bo w końcu nawet Brawn jako mistrz miał zadyszkę w zeszłym roku na kilka wyścigów ale tendencja jest oczywista. Siła jest tam gdzie być powinna. Teraz ciekawe co pokażą trzecioligowcy (nowe zespoły). No i oczywiście zobaczymy co wymyślił Newey ale jak patrzę na "kanapki" Ferrari, McLarena i Saubera to nie wiem czy da się wymyśleć coś jeszcze bardziej kosmicznego. Nawet dyfuzor Brawna wygląda na jakiś taki "biedniejszy" jakby "zwyczajny". No ale nawet jak wyjadą podpicowanym RB5 (a to przy Neweyu i kasie Mateschitza niemożliwe) to będą przed drugą ligą więc pytanie czy dołączą do czołówki czy będą jej przewodzić. W tym roku lobby "testy nic znaczą" będzie wyjątkowo silne jako, że Renault zamyka tyły ale niestety. Jeśli ktoś liczy, że nagle porządek z końcówki zeszłego sezonu i z obecnych testów zostanie wywrócony do góry nogami to polecam internet w Netii. Adin, dwa, tri, cietyrje... a jak ktoś nie widzi bo nie ma wiedzy albo nie chce zobaczyć to już jego problem. Powinien go zachować dla siebie bo w tym roku testy są istotniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Nie ma rewolucyjnych zmian i nie ma czasu na o***anie się. zdekon: "czy jeśli kubica przejechał 3 kółka to znaczy że miał paliwa na 3" Nie no miał na 90 tylko zjechał po 3 ech i wykręcił swój najlepszy czas bo to taka ściema.
sas
03.02.2010 06:20
mbwrobel - zgadłeś, nie znam nawet jednej literki i ani jednego słowa (no prawie) po rosyjsku, ale zapis polski fonetyczny litery V jako W jest chyba jasny dla każdego, i nie wiem komu to tłumaczysz, mi nie o to chodziło. Mi chodzi o literkę 'I'. Tak jak sam mówisz jest 'Czajkowski' a nie Cziajkowski. Gagarin po polsku to nie Giagarin, Putin to nie Piutin ale Petrov to Pietrow? Why? Nie znam wymowy rosyjskiej i być może tu leży problem, dlatego prosiłem o wytłumaczenie, a akurat Twoje uzasadnienie tej polskiej pisowni jest nielogiczne :) Dałeś mi jednak do myślenia i wnoskuję że po prostu rosjanie to wymawiają z literką 'i czyli 'Pjetrof' pewnie podobnie jak z nazwiskiem Medvedev - Miedwiediew. Tak trzeba było napisać! To się widać bierze z wymowy a nie zapisu fonetycznego. Ja nie znam rosyjskiego, a ponieważ jestem bardzo skrupulatną osobą to chciałem po prostu wyjaśnić kwestię polskiej pisowni jego nazwiska, aby być poprwnym w przyszłości jak przyjdzie mi gdzieś go użyć. Osobiście 'Pietrow' mnie jakoś kole w oczy i ja na pewno będę pisał Petrov lub Petrow. pzdr
mbwrobel
03.02.2010 06:00
@ sas - albo nie znasz podstaw języka rosyjskiego, albo udajesz kogoś cokolwiek nierozgarnietego. Jak byś jeszcze nie wiedział, to Ci powiem, że Witalij jest Rosjaninem. A teraz odpowiem na Twoje pytanie swoim pytaniem: jak wygląda w alfabecie rosyjskim litera "v"? Jako, że Polacy są narodem słowiańskim (podobnie, jak Rosjanie), w Polsce po prostu bardzo często stosuje się zapis fonetyczny. Dlatego jest Pietrow - a nie Petrov, Czajkowski - a nie Tschajkovsky, itd. KaPeWu?
Jędruś
03.02.2010 05:42
Widać, że Ferrari ma mocny pakiet i jak na razie wszystko idzie po ich myśli(czyli również po mojej:D). Sauber może namieszać, choć testy to testy, a w kwalifikacjach różnice miedzy całą stawką wynoszą 1s, a nie ponad 2. Pietrow jak na debiut czas niezły.Williams i Mclaren coś na razie wolniej.Mercedes również.
sas
03.02.2010 05:29
skąd Wy bierzecie pisownię PIETROW? Pytam poważnie, na bolidzie jest przecież PETROV, na stronie Renault też. To takie spolszczenie jego nazwiska? A to nie powinno być PETROW w takim razie? Pokażcie mi jakieś źródło (nie nasze krajowe) gdzie w nazwisku Witalija jest literka 'i' albo wyjaśnijcie czemu tak. thx
m.m
03.02.2010 05:04
Na dzien dzisiejszy ocenianie testow jest bez sensu i tak wszystko zweryfikuje pierwszy wyscig!Wszystkie zespoły cos testują ,sprawdzają wiec wyniki nie są miarodajne.Krytykowanie Pietrowa jest nie na miejscu,bo ten chlopak dopiero się uczy!Ocenianie Renault i mówienie że jest bardo słabe ,też uważam za nieporozumienie,przypomne bmw 08 gdzie na testach też nie spisywało sie najlepiej(kubica też o tym mówił) okazało sie super już w trakcie sezonu! Pozdrawiam
Michael 77
03.02.2010 04:29
NIE BEDE SIE Z WAMI SPREZECZAL...ale spostrzezenia sa jednoznaczne.... - Ferrari nie proznowalo, pierwsze testy pokazuja ze maja raczej konkurencyjny bolid..i rownych kierowcow - Szumi jak na tyle przerwy pokazuje ze 7 Tytulow Mistrza F1 nie wygral na loterii -Sauber potwierdza ze Ferrari , tzn silniki sa szybkie...jedn niewiadoma to zuzycie paliwa..a milo tez popatrzec jak Pedo swietnie sobie radzi - Pietrow...spokojnie spokojnie..jego pierwszy raz za kolkiem nic nie swiadczy..skoro sie nie rozwalil jest ok..trzeba poczekac..wtedy ocenic
arti0801
03.02.2010 04:17
woody i co to mowi???? on nie przejechał 70 ok za jednym razem...
woody8
03.02.2010 04:12
pietrow 1.13.097 i 70 kólek
arti0801
03.02.2010 03:52
"zobaczylem" cos ciekawego... Alonso przejechal 12 ok zjechal do boksu na zmiane opon i pojechal kolejne 20 ok.. wiec jak widac kto ile przejechal okr nic prawie nie mowi na jednym stincie... ostatni stint jesli nie bylo zjazdu do boksow Alonso mial 50 ok w połowie 1.13...1.12... ale to testy jak widomo.. nie wiadomo co testowali...to tylko informacja
fernandof1
03.02.2010 03:44
zdekon@ dzięki
arti0801
03.02.2010 03:31
IceOne tak na prawde to nic nie mowi.... nie wiadomo ile jeszcze bylo paliwa w baku... mogli jechac 10 ok i miec jeszcze jakis zapas a mimo to zjechac do boksu... porownania dobre ale dowiemy sie dopiwero po kwalifikacjach kto bryluje a kto ma jeszcze duuuzo pracy do zrobienia:)
noofaq
03.02.2010 03:26
IceOne: edytowanie swoich postów po udzieleniu komentarza przez kogoś innego, po czym czepianie się ich (jako bezpodstawnych) jest bardzo kulturalne ;)
zdekon
03.02.2010 03:14
jan5: hehe Ja tylko tym potwierdzam że to są TYLKO TESTY i nie ma co ich analizować już tylko 39 dni i wszystko będzie jasne. Ale jako że nic się nie działo w F1 od listopada więc trzeba relacje tekstowe po francusku czytać hehe Dobrze by było jakby zaczęli jakieś dłuższe skróty z testów robić a nie 5 min filmiki na Youtube bo jestem tak spragniony F1 że nie mogę się doczekać i nie ważne kto będzie wygrywać:)
Bart125
03.02.2010 03:11
zdekon: właśnie sobie oglądnąłem, to prawda nic wielkiego, ale jednak nie chcą najwyraźniej żeby inne zespoły to zobaczyły ;D.... A może to jakiś potrójny lub poczwórny dyfuzor ;D....Teraz to zaszalałem ;D
zdekon
03.02.2010 03:06
Bart125: dzisiaj na zdjęciach z testu są chyba 2 zdjęcia tego "czegoś" z wyglądu nic wielkiego ale nie znam się na tym. fernandof1: http://www.f1-direct.fr/page/essais.php już się pojawił ten link tutaj kilka razy dosyć fajne tylko że po francusku:(
jan5
03.02.2010 03:04
zdekon ja mam na to recepte na te dziwne czasy okrążen w ferrari, a wiec zespół tak wziął sobie do serca to że jest najbardziej paliwożernym silnikiem w stawce, że pracowali przez zimę i zrobili tak oszczędny silnik że zamiast spalać paliwo produkuje je sobie, zespół startuje z pustym bakiem, a konczy z pełnym :P
Bart125
03.02.2010 03:02
Mnie zastanawia co takiego z tyłu bolidu ma Renault??? Jakieś rewolucyjne rozwiązanie czy jak??? Bo przecież zasłaniają całą tylną część jakimś "kartonem" ;D...
IceOne
03.02.2010 02:59
a czy ja pisalem, ze Ty pisales .ze Reno jest w najlepszej formie ?? :)
fernandof1
03.02.2010 02:53
zdekon@ na jakiej stronie ty oglądasz te wyniki ?
noofaq
03.02.2010 02:44
IceOne: TY naprawde nie rozumiesz co się mówi do Ciebie czy tylko udajesz.. gdzie powiedziałem że reno jest najlepsze i jest w najlepszej formie?
IceOne
03.02.2010 02:41
widze ze wszystkie info jakie moga godzic w dobra forme reno sa z gory zle.OK przyznaje Wam racje , Reno bedzie zaje.... w tym sezonie.
zdekon
03.02.2010 02:37
noofaq zgadzam się w 100% IceOne: Masa za to kręcił na początku dobre czasy a w pewnych momentach też miał 1:14 ,1:15 Np. Alonso wykręcił przed chwilą czas 1.16.148
IceOne
03.02.2010 02:34
bardzo dobry sposob ,tak samo dobry jak i jego wynalazca, nasmieci sobie w domku i mamusia bedzie po nim sprztac.
noofaq
03.02.2010 02:31
IceOne: mam lepszy obraz tego w jakiej formie są zespoły :) weź sobie karteczki z nazwami zespołów, rzuć je do góry, a te które spadną napisami do góry to będą najlepsze :) możesz popróbowac 15 razy bo testów jest 15 dni ;) podejrzewam że wnioski wyciągnięte w ten sposób będą całkiem bliskie prawdy :) a na pewno bliższe prawdy niż wrózeniu z czasów testów :)
jan5
03.02.2010 02:28
no właśnie mówi się ze renault ma najlepsze spalanie, ale jeśli ma słabszy silnik od ferrari o 20KM to ta różnica zatrze się samą mocą silnika ferrari (chociaż możliwe że ferrari było własnie szybsze od renault róznicą w mocy) a do tego ferrari będzie mogło na pustym baku robić lepsze czasy niż renault na pustym, dlatego nadal wydaje mi się że mclaren i mercedes mogą mieć najlepsze tempo wyścigowe bo mają prawie najlepsze spalanie i najlepsza moc
IceOne
03.02.2010 02:26
zdekon Kubica krecil czasy w granicach 1.15 - 1.14 i na koniec wyskoczyl z z 1.12 . nigdzie nie napisalem ze mimal malo paliwa , ale analizujac czasy dnia jest mozliwe ze ten krotki przejazd byl z malym ladunkiem, nie jest to pewne ale wiele na to wskazuje.
zdekon
03.02.2010 02:22
IceOne: czy jeśli kubica przejechał 3 kółka to znaczy że miał paliwa na 3??? Ciekawe jest to że ferrari zamiast być coraz szybsze bo spala paliwo to najlepsze czasy ma na początku- więc to są tylko testy i nikomu nie zależy na uzyskaniu jak najlepszego czasu:) Chociaż na pewno widać po testach że farrari jest dobre. Ale w poprzednim sezonie gdy ferrari testowało razem z BMW i Toyotą też było najlepsze a w Australii byli daleko za tymi 2 zespołami
IceOne
03.02.2010 02:17
noofaq a pisze tam cos na temat paliwa?? sa czasy i dlugosc przejazdu wiec jest lepsze rozeznanie niz z samych czasow.Skoro jestes taki madry to moze podaj cos co daje lepszy obraz w jakiej formie sa poszczegolne zespoly.
noofaq
03.02.2010 02:12
IceOne: paliwo !
topor999
03.02.2010 02:07
jaka zmiana taktyki? kto najpierw napisal : ty na mnie czy ja na ciebie? skleroze masz?
topor999
03.02.2010 02:03
ok Maraz tylko zanim to zrobisz sprawdź kto pierwszy zaczął :)
Maraz
03.02.2010 01:58
jan5 i topor999 - po kolejnych komentarzach z obrzucaniem się nawzajem błotem polecą bany na 24 godziny.
IceOne
03.02.2010 01:57
z blogu Jamesa Allena -- porownania czasow i dlugosci stintow z pierwszych 2 dni testow --- Felipe Massa's fastest lap - 1:11.722 - was set on the first flying lap of an 11-lap run. Kamui Kobayashi's fastest lap - 1:12.056 - was set on the fourth lap of an 8-lap run. Lewis Hamilton's fastest lap - 1:12.256 - was set on the fourth lap of a 20-lap run. Robert Kubica's fastest lap - 1:12.426 - was set on the second lap of a 3-lap run. Nico Rosberg's fastest lap - 1:12.899 - was set on the fifth lap of a 6-lap run. do tego dzis rekordowy czas Alonso na 10 okrazeniowym przejezdzie 1.11.4 - na 8 okrazeniu Reno na 3 lapsach - i taki czas ,groza wieje. Popatrzcie i wyciagnijcie wnioski :)) damian221 - http://www.f1-direct.fr/ nie kazdy przejazd jest opisany ,ale czasem sa dokladniejsze dane.
damian221
03.02.2010 01:46
IceOne skad masz te info ?:d jak mozesz daj mi stronke z live timingu bo na f1today.nl nie pokazuja kazdego okr :P kto jak pojechal
topor999
03.02.2010 01:44
ok, pozyjemy zobaczym jaki z niego kierowca, w ogonie to moze nie bedzie, az taki cienias z niego to moze nie jest
sebasKERS
03.02.2010 01:40
@topor999 - ale jak mozna ocenic kogos w taki sposob po pierwszych 4 h jazdy bolidem F1 ? przyznam ci racje jesli Pietrov bedzie w ogonie stawki w polowie sezonu lecz jak narazie ochlon i daj bu czas nqa poznanie bolidu.
martyna
03.02.2010 01:40
Nie o to chodzi by w testach brylowac i byc zawsze nr. 1 , każdy zespół ma co innego do przetestowania , a jeśli Pietrow , jezdził z dużą iloscia paliwa , to będzie adekwatnie miał gorsze czasy >
Kubecks
03.02.2010 01:38
Coś nie testują za intensywnie dzisiaj, poza Fernando i Nico.
seba_d
03.02.2010 01:38
czas Pietrowa nie jest zły po 29 okrążeniach za kierownicą F1, tylko dlaczego 29 okrążeń powinien mieć przynajmniej 2x więcej.
IceOne
03.02.2010 01:37
czasy alonso podczas stintu z dotychczasowym recordem testow -- 1.11.901, 1.11.692, 1.11.470, 1.12.698, 1.12.720, 1.12.375, 1.12.130, 1.11. 520, 1.12.376, 1.15.463, ---- 10 lapsow
Maraz
03.02.2010 01:31
Panowie i koledzy - bez wycieczek osobistych i jakichś nacjonalistycznych uwag. Komentarz z "ruskami" został usunięty i nie nawiązujcie do tego tematu. topor999 twierdzi że osiągi Pietrowa to żenada i ma do tego prawo, nie wypisujcie od razu o jakichś problemach ze sobą itd. Można normalnie prowadzić dyskusję nawet z kimś takim jak topor999.
topor999
03.02.2010 01:30
tomasku problem to ty masz, ja napisałem ze jak nie niemiec to ruske i ze nie ma szczęścia a jak to zinterpretowałeś to nie moja sprawa, ale skoro się udzielasz to widocznie coś ci leży bo tak byś nic nie pisał, ot niemcy rosja kraje jak inne przecież, nie? ale uderz w stół a nożyce się odezwa hehe i co z tego ze sporo to znaczy ze dobre to jest??? michael85---> jesli w sezonie bedzie lepiej jezdzil to ukorze sie i przyznam ze krytyka byla zbyt wczesna
tomask75
03.02.2010 01:26
A peydriverów w F1 zawsze było sporo czy się nam to podoba czy nie, co ty "ślepy" jesteś czy masz taką "fajną" wiedzę o F1? Zastanów się!!!
michael85
03.02.2010 01:25
Ferrari znów prezentuje się wspaniale. Mam nadzieję, że to początek dobrej formy tego zespołu i powrót na szczyt w tym sezonie! @topor999 To trochę nie fair krytykować kierowcę po jednym dniu testów. Zresztą trudno ocenić jakie szybkie jest Renault vs inni.
topor999
03.02.2010 01:21
I co z tego ze lepszy o1s jak jest ostatni w tabeli, to o czyms swiadczy skoro nawet hulkenberg go pokonal/ a zapomnialbym ty jestes nawet gortzej niz zenada szczere mowiac wali mnie to ze kubica z nim jezdzi, ale f1 to nie miejsce paydriverow, co z tego ze zszedl ponizej 1:14 jak kubica mial najlepszy 1:12
Kubecks
03.02.2010 01:21
Czas Pietrowa już jest inny: 1:13:902 ;)
sebasKERS
03.02.2010 01:19
@topor999 - hm... jak na pierwsza jazde bolidem F1 1:14,009 to chyba nie jest zle, bez przesady.
jan5
03.02.2010 01:18
topor999 ty jesteś żenada, tak się składa że piterov ma lepszy czas o 1s niż kubica pierwszego dnia a jeździ drugi raz bolidem, nie wiem skąd ty się urwałeś
Szadi
03.02.2010 01:17
I tak wszystko wyjdzie za 38 dni : D
Huunreh
03.02.2010 01:16
Niewiadomo ile mieli poszczególni kierowcy na pokładzie paliwa. To też bierzcie pod uwage komentując.
Szadi
03.02.2010 01:13
I bardzo dobrze :)