Aloszyn będzie startował w niemieckiej F3 (aktualizacja)

Rosjanin ma jednak wciąż nadzieję, że zdoła utrzymać posadę w Carlinie w GP2
22.04.1115:18
Marek Roczniak
5244wyświetlenia

Michaił Aloszyn ogłosił, że będzie w tym roku startował w ATS Formel 3 Cup, czyli niemieckim pucharze F3. Rosjanin wciąż ma jednak nadzieję, że zdoła zgromadzić niezbędny budżet, aby utrzymać posadę w Carlinie w GP2 Series.

W chwili obecnej nie jest w stu procentach pewne, że będę mógł startować w mistrzostwach GP2, jednak ciężko pracuję nad tym - powiedział 23-latek. Miałem pewne problemy z jednym z moich kluczowych sponsorów podczas azjatyckiej serii. Byłem tym dość zaskoczony po rezultatach, jakie mieliśmy w ubiegłym roku.

W niemieckiej F3 aktualny mistrz Formuły Renault 3.5 będzie prowadził bolid F24 fińskiego zespołu Stromos ArtLine. Ekipa z Helsinek istnieje od 1999 roku i ma na swoim koncie sukcesy w mistrzostwach Rosji w Formule 3. W jej barwach mistrzostwo w 2005 roku wywalczył obecny kierowca Lotus Renault GP w Formule 1 - Witalij Pietrow.

Zespół ArtTech w ATS Formel 3 Cup startuje od 2009 roku i dwukrotnie wygrywał klasyfikację Trophy dla starszych samochodów. Model F24 to przerobione do standardów F3 auto z F1600. Starty za kierownicą F24 są bezpłatne, to praca rozwojowa - wyjaśnia Aloszyn. Jestem pewny, że nie zaszkodzi to mojej karierze. Kontynuuję starania nad zebraniem budżetu na GP2 i kończę studia na Uniwersytecie Moskiewskim na kierunku międzynarodowego zarządzania.

Źródło: autoklub.pl, autosport.com

KOMENTARZE

16
mbg
22.04.2011 07:42
Salignon od 2006 nie znalazł posady.
Kamikadze2000
22.04.2011 04:50
@BARBP - myślę, że startują w wyścigach GT, ale nie jestem pewien.
BARBP
22.04.2011 04:11
A właśnie, co się stało z Romanem Rusinowem czy Ericem Salignon? Ten ostatni to kilka lat temu w World Series by Renault startował i później słuch o nim zaginął...
mbg
22.04.2011 01:23
czyli nie wszystko jeszcze stracone i może jeszcze wystartuje. Może nie od początku sezonu, ale są szanse.
Maraz
22.04.2011 01:19
News poprawiony na podstawie dzisiejszych informacji z Autosportu.
renegade
22.04.2011 09:22
@Qooler Proponuje zobaczyc jakim autem On tam bedzie jezdzil. Wyglada na to, ze facet jest splukany. Nie sadze, aby mial obiecana posade w F1 czy oplacona w GP2 na przyszly rok. Takim sprzetem jak Arttech On bedzie tyly okupowal, i tyle. Cd. fachowosci podobne opinie kraza po 10-10s i wypowiadaja je ludzie, ktorzy pracuja w tym sporcie.@Kamikadze2000 Rusinow to nawet dobrze wyladowal, ale Maslow?
Kamikadze2000
22.04.2011 08:57
Ale chore... Żeby mistrz tak renomowanej serii musiał startować w takiej, jak Niemiecka F3. Owszem, jest to dobra seria, ale dla takiego zawodnika to po prostu nienormalne! Rząd rosyjski powinien swoje talenty wpierać, aby mogły w przyszłości awansować do F1. Bo z takim podejściem taki Aloszyn wyląduje tak jak Rusinov czy kilku innych.
Kojag
22.04.2011 07:35
@mbg - Zwycięstwo to jednak zawsze zwycięstwo, a łatwiej czasami złapać sponsora na zwyciąstwo, niż na słabsze miejsce w wyższej serii. Mimo wszystko najbardziej dziwi, że mistrz Formuły Renault 3.5 nie może znaleść sobie solidnego sponsora. Prestiż FR na tym trochę może ucierpieć...
Qooler
22.04.2011 06:27
Ciągle próbuje być w środowisku.Może ma coś obiecane na przyszły sezon ? Jeśli odchodzi się z formuł, powrót jest bardzo trudny. Między jazdą formułą a nawet GT jest taka różnica jak pływanie kajakiem po górskich rzekach, a po jeziorku. Młody zawodnik jak odchodzi, to nie wraca. Cyba że ma budżet Di Resty, Germaziaka. Wtedy można robić rózne deale, a co. Bogatemu wolno. Aloszyn takiego budżetu najwyraźniej nie ma. Upokorzenie ? Czytałem takie wypowiedzi. Przed zatwierdzeniem wpisu zachęcam do korzystania ze słownika, bo używanie takiego słownictwa w stosunku do wyczynowych kierowców wyścigowych, godzi w fachowość tego portalu ((::
MatiXF1
22.04.2011 05:50
Bardzo złe posunięcie, to może zadecydować o całej jego karierze, żeby iść dalej to by musiał F3 całkowicie zdominować Po za tym zaryzykuje stwierdzenie że F3 to obecnie z najwyższych serii najmniej licząca się, tym bardziej niemiecka
renegade
21.04.2011 09:47
Alez porazka! Jesli nie ma kasy nie powinien robic takiego kroku w tyl! Jest wiele serii GT, Carrerki, TC, w ktorych moglby spokojnie jezdzic, z sukcesami. W ATS sie skonczy. Upokarzajace to i przykre. Przykro, ze sam sobie to robi.
THC-303
21.04.2011 08:10
Trochę szkoda, ale ani w GP2 Asia, ani w tamtym roku w GP3 (jeden wyśicg niby tylko) nic nie pokazał...
mbg
21.04.2011 07:55
@Kojag wszyscy startują w Dalarkach 307. On ze swoim ArtTech F24 może sobie co najwyżej rywalizować z Rosjaninem Maximem Travinem i Włochem Lucą Iannaccone którzy startują w Dallarach 304. Co to za wyczyn wygrać w klasie Trophy w której startuje 3 zawodników ;)
Kojag
21.04.2011 07:50
Startuje tam tylko, żeby wygrać - inna opcja już nie wchodzi w grę. Ale pisanie o upadku kariery to spore przegięcie, bo to nie upadek, a rozpaczliwe szukanie sponsorów...
punksnotdead
21.04.2011 07:19
uuu, ale krok do tyłu... Hm. Trochę nie miał wyjścia. Szkoda, że się nie udało znaleźć miejsca chociaż w GP3 albo Auto GP.
mbg
21.04.2011 06:02
ohoho. Dawno nie widziałem takiego upokarzającego spadku. Mistrz FR3.5 spada do ATS F3 Cup. Niewątpliwie przez ten sezon spróbuje znaleźć nowych sponsorów, i wróci w 2012. Jego obecność w tych mistrzostwach tylko po to by nie wypaść z wprawy.