Williams pozyskał nowego sponsora
Tymczasem LRGP specjalnie na GP Turcji usunie ze swojego bolidu logo wódki Flagman
06.05.1110:49
2294wyświetlenia
Zespół Williams pozyskał pierwszego nowego sponsora od czasu ogłoszenia wielkich zmian kadrowych w swoich szeregach, a jest nim firma konsultacyjna Interbrand.
Wywodzące się z Nowego Jorku przedsiębiorstwo stanowi własność największego na świecie konglomeratu reklamowego o nazwie Omnicom Group. Interbrand postara się umocnić markę brytyjskiej stajni, zwłaszcza po jej wejściu na giełdę papierów wartościowych. W związku z zawartym porozumieniem logo firmy od Grand Prix Turcji pojawiło się na stronie internetowej ekipy z Grove oraz wystroju jej garażu i motorhome.
Z okazji pozyskania nowego sponsora szef i zarazem właściciel zespołu Frank Williams powiedział:
Jako jedna z czołowych stajni Formuły Jeden jesteśmy opiekunami pewnych czołowych światowych przedsiębiorstw, gdy te nam zaufają i umieszczą swoje logo na bolidach F1. Właściwe jest zatem, że tak samo starannie dbamy o własną markę. Z zachwytem witamy Interband i nie mam wątpliwości, że firma ta jeszcze bardziej poprawi nasze już wysokie standardy marketingu.
Bank of Moscow zamiast Flagman
Tymczasem zespół Lotus Renault GP ze względu na rygorystyczne tureckie prawo ograniczające reklamowanie napojów alkoholowych specjalnie na ten weekend wyścigowy usunął ze swojego samochodu logo wódki Flagman i zastąpił je napisem właściciela tej marki - Bank of Moscow. Podobny krok przymusowo został uczyniony podczas finału zeszłego sezonu w Abu Zabi.
Źródło: attwilliams.com, lotusrenaultgp.ocm
KOMENTARZE