Martini nowym sponsorem Ferrari
Zgodnie z podpisanym kontraktem logo marki Martini pojawi się na bolidach włoskiej stajni w 2006
23.01.0619:15
1079wyświetlenia
Zespół Ferrari potwierdził dzisiaj zawarcie trzyletniej umowy sponsorskiej z Martini Racing. Zgodnie z podpisanym kontraktem logo marki Martini pojawi się na bolidach włoskiej stajni w sezonie 2006.
Tradycje włoskiego producenta win i napojów alkoholowych w sportach motorowych sięgają 1968 roku, kiedy to nazwa Martini pojawiła się na samochodach sportowych Porsche 906. Firma ta była później związana z dwoma zespołami Formuły 1 - Brabham i Lotus, jednakże znacznie większym sukcesem okazał się sponsoring Lancii w Rajdowych Mistrzostw Świata (sześć tytułów mistrzowskich).
W charakterystycznych barwach Martini Racing startowało: kilku znanych kierowców F1 - Mario Andretti, Carlos Reutemann, Michele Alboreto, Ricardo Patrese; sześciokrotny zwycięzca Le Mans - Jacky Ickx; a także znani rajdowcy: Markku Alen, Carlos Sainz, Colin McRae, Didier Auriol, Juha Kankkunen i Francois Delecour.
Robert Furniss-Roe, szef Martini Racing: "Jesteśmy niezmiernie podekscytowani z powodu naszego nowego partnerstwa z Ferrari. Mamy bogate tradycje w sportach motorowych i ten najnowszy rozdział zapowiada się udanie i zarazem ekscytująco dla naszych klientów. Ferrari wyprodukowało kilka najbardziej pamiętnych i zarazem znanych samochodów wyścigowych i żaden inny zespół Formuły Jeden nie odzwierciedla osobowości i charakteru Martini. Globalny wizerunek Formuły Jeden zapewni nam także bardzo wyeksponowaną platformę do zaangażowania i komunikowania się z naszymi klientami na całym świecie".
Martini jest oczywiście propagatorem kampanii na rzecz nie prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu.
Źródło: pitpass.com
KOMENTARZE