GP Malezji: opony użyte w wyścigu

Większość kierowców jechała na trzy pit stopy
29.03.1521:40
Paweł Zając
3910wyświetlenia
@P.KierowcaStartPit-stop 1Pit-stop 2Pit-stop 3Pit-stop 4@Suma postojów
1.VettelPuPn (17)Tn (37)2
2.HamiltonPuTn (4)Pn (24)Tn (38)3
3.RosbergPuTn (4)Tn (26)Pn (41)3
4.RäikkönenPnPn (2)Pn (14)Tn (34)3
5.BottasPuPn (4)Pn (25)Tn (40)3
6.MassaPuPn (4)Pu (24)Tn (38)3
7.VerstappenPuTn (4)Tn (20)Pn (40)3
8.SainzPnTn (14)Tn (32)2
9.KwiatPuPn (4)Tn (21)Tn (39)3
10.RicciardoPuPn (4)Tn (18)Tn (34)3
11.GrosjeanPuPn (15)Pu (26)Tn (34)3
12.NasrPuTn (2)Tn (20)Tn (30)Pn (43)4
13.PerezPnTn (17)Pn (35)2
14.HülkenbergPnPn (15)Tn (31)Tn (44)3
15.MerhiPuTn (5)Pn (22)Pu (42)3
Niesklasyfikowani
MaldonadoPnPn (1)Pu (18)Tn (33)3
ButtonTnPn (4)Tn (21)Pu (35)3
AlonsoTnPn (4)1
EricssonPu0
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.

T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet'
DT = Kara przejazdu przez boksy


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: Sądzę, że dzisiaj wykonaliśmy nasze zadanie. Byliśmy świadkami wielkiej strategicznej bitwy pomiędzy Ferrari oraz Mercedesem, z dwoma różnymi pomysłami na wyścig, który rozpoczął się od neutralizacji. Mimo temperatury nawierzchni, która prawdopodobnie okaże się najwyższa w całym sezonie, opony nie cierpiały z powodu pęcherzy lub ziarnienia, dzięki czemu strategia dwóch pit stopów była nie tylko możliwa, ale także okazała się zwycięska. Różne strategie zaowocowały emocjonującą walką o zwycięstwo i kolejny raz dowiodły, że odpowiednie wykorzystanie opon może zrobić różnicę. Gratulacje dla Ferrari i Sebastiana Vettela za niezapomniane zwycięstwo.

KOMENTARZE

2
al_bundy_tm
30.03.2015 08:40
Wlasnie tu upatrywal wczoraj przyczyne porazki Niki Lauda, jak ogladalem sobie po wyscigu RTL - bo stracilem stream Polsatu, znaczy gadali cos o futbolu :( i trzeba bylo sie przelaczyc :) Ale, to bylo tak wczesny etap wyscigu, ze spokojnie dali ba rade nadrobic, wrzucajac potem 2 razy miekka. Chyba faktycznie najnowszy model Mercedesa klopot z degradacja (a tor i temp wybitnie nie sprzyjaly) i nie tyle co liczyli na tempo na twardych co moze bali sie o zywotnosc miekkich :) Druga dziwna sprawa, Kai Abel, podszedl do Sebastiana V. i Nico R. jak stali razem w dobrych humorach, gadali i zartowali (nie wiem co Borowczyk gadal wczoraj o ich zlych relacjach - moze jak to w zyciu bywa polaczyla ich nowa milosc do ich starego wspolnego wroga :D). Przywital sie, i zadal pytanie do Vettela - tlumaczac sie ze musi zaczac od zwyciezcy. Tu faktycznie zobaczylem jak sie humor Rosberga popsul i poszedl gdzies sobie, nie czekajac :( - potem Kai stwierdzil ze go jeszcze dopadnie :)
kabans
29.03.2015 10:16
Pierwszy raz z tego co pamiętam wygrała wolniejsza strategia i zadecydowała w walce o zwycięstwo (więcej pit stopów)ale czego merc się spodziewał? Po co im był ten pit stop już po 5 okrązeniach? Chyba liczyli na lepsze tempo na twardych