Ferrari będzie nadal korzystać z nowego zawieszenia
W trakcie czwartkowych treningów w bolidach SF71H testowano jego starszą konfigurację.
26.05.1813:42
1607wyświetlenia
Embed from Getty Images
Ferrari zdecydowało się korzystać w Monako z nowej wersji zawieszenia bolidu SF71H.
Najnowszy projekt zawieszenia zadebiutował na torze podczas GP Hiszpanii. Odznacza się on bardziej agresywnym przenoszeniem sił, co w założeniu ma poprawić wydajność aerodynamiczną bolidu.
Kiepskie tempo kierowców Ferrari na torze w Barcelonie doprowadziło jednak do podejrzeń o skuteczność działania nowego układu. W czwartek Scuderia powróciła do starszego projektu zawieszenia - Sebastian Vettel zakończył dzień z trzecim czasem, tracąc pół sekundy do Daniela Ricciardo.
W trakcie trzeciego treningu w czerwonych bolidach ponownie znalazło się zawieszenie w nowej specyfikacji. Wiadomo już, że będzie ono wykorzystywane także podczas kwalifikacji i niedzielnego wyścigu w Monte Carlo. W klasyfikacji FP3 Vettel ponownie zajął trzecie miejsce, przy czym jego strata do najszybszego Ricciardo wyniosła już tylko dwie dziesiętne części sekundy.
Ferrari zdecydowało się korzystać w Monako z nowej wersji zawieszenia bolidu SF71H.
Najnowszy projekt zawieszenia zadebiutował na torze podczas GP Hiszpanii. Odznacza się on bardziej agresywnym przenoszeniem sił, co w założeniu ma poprawić wydajność aerodynamiczną bolidu.
Kiepskie tempo kierowców Ferrari na torze w Barcelonie doprowadziło jednak do podejrzeń o skuteczność działania nowego układu. W czwartek Scuderia powróciła do starszego projektu zawieszenia - Sebastian Vettel zakończył dzień z trzecim czasem, tracąc pół sekundy do Daniela Ricciardo.
W trakcie trzeciego treningu w czerwonych bolidach ponownie znalazło się zawieszenie w nowej specyfikacji. Wiadomo już, że będzie ono wykorzystywane także podczas kwalifikacji i niedzielnego wyścigu w Monte Carlo. W klasyfikacji FP3 Vettel ponownie zajął trzecie miejsce, przy czym jego strata do najszybszego Ricciardo wyniosła już tylko dwie dziesiętne części sekundy.