Zespół Renault w grze Second Life
Second Life, czyli "Drugie Życie" dla zespołu ING Renault F1
27.04.0715:25
1738wyświetlenia
Zespół ING Renault F1 Team ma przyjemność poinformować, że w najbliższym czasie wejdzie do Trójwymiarowego świata Second Life®, stając się tym samym pierwszym zespołem Formuły 1, który skorzysta z wyjątkowej możliwości interakcji z fanami, oferowanej przez wirtualne światy.
Wirtualne światy to w szybkim tempie rozwijający się komponent nowoczesnego wszechświata w trybie online. Obecnie pojawiają się w nim nowe społeczności, w których ludzie mogą wyrazić siebie bez fizycznych ograniczeń. Szacuje się, że około 50- 70 milionów ludzi na całym świecie ma wirtualne życia, z czego w samych Chinach jest ich 34 miliony.
Otwartość i dostępność to podstawa filozofii zespołu ING Renault F1. Od roku 2003, program Roadshow zespołu w centrach miast umożliwił 1,5 milionowi ludzi na całym świecie przeżycie przygody z Formułą 1. Inne, jedyne w swoim rodzaju działania online obejmują nadawanie na żywo w czasie wyścigów pomiarów telemetrycznych za pośrednictwem strony zespołu.
Obecność zespołu w Second Life® wzmacnia te cechy, umożliwiając zarówno entuzjastom, jak i nie-entuzjastom przebywanie za kulisami wraz z mistrzami świata - zespołem Formuły 1. Doświadczenie to ma na celu bliższe ukazanie tym ludziom poświęcenia, technologicznej doskonałości i pracy zespołowej, koniecznych do osiągnięcia sukcesu w Formule 1, nie wspominając o licznych, niepowtarzalnych przeżyciach wirtualnych.
Po raz pierwszy ludzie dzielący wspólne zainteresowania i potrzebę integracji, mają miejsce, gdzie mogą się spotkać bez konieczności ruszania się z domu. W tym wirtualnym świecie mogą dzielić się swoim entuzjazmem i mówić o nim, co sprawia, że jest to idealne miejsce łączące społeczność fanów rozproszonych po całym świecie.
Poprzez ścisłą współpracę z agencją Rivers Run Red (była to pierwsza agencja, która w roku 2003 założyła sklep w wirtualnym świecie, w Second Life®), Zespół ING Renault F1 chce zaproponować wyjątkowe doświadczenie, które umożliwi światu zewnętrznemu kontakt z zespołem i jego pracownikami. Goście będą, ni mniej ni więcej, tylko wirtualnymi członkami zespołu!
Informacje o Second Life®
Zespół ING Renault F1 przygotowuje swoje wejście do wirtualnego świata Second Life®, obejmującego swoim zasięgiem 5,6 miliona kont i więcej, o obszarze pięciokrotnie przekraczającym rozmiary Manhattanu. ING już wiedzie prym w zakresie odkrywania metod wspierania biznesu i społeczności w wirtualnych światach, a to dzięki mieszkalnym i biznesowym wyspom w świecie "Our Virtual Holland".
Second Life® to trójwymiarowy świat online z gwałtownie rosnącą populacją z ponad 100 krajów na całym świecie, w którym to sami Rezydenci tworzą i budują świat, obejmujący domy, pojazdy, kluby nocne, sklepy, krajobrazy, ubrania i gry.
The Second Life® Grid to skomplikowana platforma rozwojowa zbudowana przez Linden Lab, firmę założoną w roku 1999 przez Philipa Rosedale, w celu stworzenia nowej, rewolucyjnej formy wspólnego, trójwymiarowego doświadczenia.
Second Life® i Linden Lab® to zarejestrowane znaki handlowe Linden Research, Inc.
Źródło: Biuro prasowe ING Bank Śląski SA
KOMENTARZE