| Kierowca | Konstruktor | Bolid | Op. | Czas okr. | Okr. |
---|
Czasy uzyskane w Walencji |
| David Coulthard | McLaren Mercedes | MP4-17B | mic | 1:10.983 | 48 |
---|
1 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber Petronas | C22 | bri | 1:11.093 | 43 |
1 | Alex Wurz | McLaren Mercedes | MP4-17B | mic | 1:11.118 | 66 |
1 | Rubens Barrichello | Ferrari | F2002 | bri | 1:11.293 | 96 |
1 | Nick Heidfeld | Sauber Petronas | C22 | bri | 1:11.410 | 50 |
1 | Michael Schumacher | Ferrari | F2002 | bri | 1:11.528 | 62 |
1 | Giancarlo Fisichella | Jordan Ford | EJ13 | bri | 1:11.704 | 62 |
1 | Olivier Panis | Toyota | TF103 | mic | 1:11.913 | 63 |
1 | Luca Badoer | Ferrari | F2002 | bri | 1:12.112 | 40 |
1 | Jacques Villeneuve | B.A.R Honda | 005 | bri | 1:12.112 | 71 |
1 | Antonio Pizzonia | Jaguar Cosworth | R4 | mic | 1:12.314 | 62 |
1 | Cristiano da Matta | Toyota | TF103 | mic | 1:12.408 | 77 |
1 | Jenson Button | B.A.R Honda | 005 | bri | 1:12.409 | 62 |
1 | Jos Verstappen | Minardi Cosworth | PS01 | A* | 1:15.182 | 47 |
|
Trzeci dzień testów w Walencji został ponownie zdominowany przez kierowcę z zespołu
McLaren, jednak tym razem to nie Alex Wurz, a David Coulthard uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia. Tuż za Szkotem dosyć niespodziewanie uplasował się Heinz-Harald Frentzen, tracąc do kierowcy z zespołu McLaren zaledwie 0.11 sekundy. Drugi kierowca z zespołu
Sauber - Nick Heidfeld także spisywał się wczoraj całkiem nieźle i ostatecznie uzyskał piąty czas, a przed nim znaleźli się Wurz oraz najszybszy tego dnia (czwartek) kierowca
Ferrari - Rubens Barrichello. Pozostali kierowcy reprezentujący włoską stajnię - Michael Schumacher oraz Luca Badoer sklasyfikowani zostali odpowiednio na szóstej i dziewiątej pozycji. Giancarlo Fisichella był tym razem siódmy, jednak Włochowi ponownie udało się uplasować nad kierowcami z zespołów
B.A.R i
Jaguar, będących bezpośrednimi rywalami stajni
Jordan. Warto również podkreślić, iż wszystkie trzy zespoły dysponowały swoimi najnowszymi bolidami. Kierowcy
Toyoty - Olivier Panis i Cristiano da Matta w stosunku do poprzedniego dnia testów (środa) tym razem znaleźli się na niższych o jeden pozycjach - siódmej i dwunastej. Pierwszą dziesiątkę ponownie zamknął kierowca z zespołu B.A.R, jednak nie był nim Jenson Button (trzynasta pozycja), a Jacques Villeneuve. W zespole Jaguar Marka Webbera zastąpił Antonio Pizzonia, plasując się za kierownicą bolidu R4 na jedenastej pozycji. W przypadku zespołu
Minardi, który ponownie musiał korzystać z opon przystosowanych do bolidów Formuły 3000, także nastąpiła zamiana kierowców - Justina Wilsona zastąpił Jos Verstappen. Dla Holendra był to pierwszy kontakt z bolidem Formuły Jeden od zakończenia sezonu 2001 i chociaż uzyskał on najgorszy czas dnia, to jednak należy zwrócić uwagę na fakt, iż miał do dyspozycji bolid PS01 z 2001 roku i to w dodatku na oponach dostosowanych do zupełnie innej serii wyścigowej. Tym niemniej Verstappen do Coultharda stracił niewiele ponad cztery sekundy, co w tych okolicznościach jest i tak sporym osiągnięciem.