| Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Okr. |
---|
Czasy uzyskane na torze Jerez |
| Cristiano da Matta | Toyota | mic | 1:19.651 | 70 |
---|
1 | Alex Wurz | McLaren Mercedes | mic | 1:20.270 | 34 |
1 | Marc Gene | Williams BMW | mic | 1:20.362 | 66 |
1 | Pedro de la Rosa | McLaren Mercedes | mic | 1:20.556 | 62 |
1 | Takuma Sato | B.A.R Honda | bri | 1:21.503 | 81 |
Czasy uzyskane na torze Fiorano |
| Felipe Massa | Ferrari | bri | 0:57.782 | 143 |
---|
|
Po pierwszym wyścigu sezonu 2003 - Grand Prix Australii testy na torach Jerez i Fiorano przeprowadzały wczoraj zespoły Toyota, McLaren, Williams, B.A.R i Ferrari. W Hiszpanii zdecydowanie najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia uzyskał kierowca Toyoty - Cristiano da Matta. Brazylijczyk rozpoczął czterodniowe testy, których celem jest przygotowanie do mającej odbyć się 23 marca Grand Prix Malezji. Na drugiej i czwartej pozycji uplasowali się reprezentanci zespołu McLaren - obecny kierowca testowy Alex Wurz oraz zaproszony do testów były kierowca zespołu Jaguar - Pedro de la Rosa. Hiszpan przejechał dwa razy więcej okrążeń od Wurza, będąc od niego wolniejszym zaledwie o 0.286 sekundy już podczas pierwszego dnia testów. Trzeci czas dnia uzyskał rodak de la Rosy - Marc Gene (Williams), natomiast na ostatniej pozycji sklasyfikowany został również kierowca testowy, aczkolwiek reprezentujący barwy zespołu B.A.R - Takuma Sato.
Tymczasem na prywatnym torze testowym Ferrari (Fiorano) Felipe Massa za kierownicą zmodyfikowanego zeszłorocznego bolidu F2002 przejechał aż 143 okrążenia, z czego dwa na krótkiej wersji toru. Głównym zadaniem Brazylijczyka było testowanie opon Bridgestone.