| Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. |
---|
1 | Fernando Alonso | Renault | mic | 1:37.693 |
1 | Giancarlo Fisichella | Jordan Ford | bri | 1:37.815 |
1 | Jarno Trulli | Renault | mic | 1:37.851 |
1 | Allan McNish | Renault | mic | 1:38.851 |
1 | Ralph Firman | Jordan Ford | bri | 1:40.296 |
1 | Antonio Pizzonia | Jaguar Cosworth | mic | 1:40.786 |
1 | Jos Verstappen | Minardi Cosworth | bri | 1:40.923 |
1 | Justin Wilson | Minardi Cosworth | bri | 1:41.929 |
1 | Mark Webber | Jaguar Cosworth | mic | 1:49.907 |
|
Prywatne testy poprzedzające piątkowe treningi na malezyjskim torze Sepang zdominowali głównie kierowcy Renault, aczkolwiek tuż za Fernando Alonso, który uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia, uplasował się kierowca z zespołu Jordan - Giancarlo Fisichella. Włoch miał niewiele ponad 0.2 sekundy straty do Alonso. Na trzeciej i czwartej pozycji znaleźli się pozostali reprezentanci francuskiej stajni - Jarno Trulli oraz kierowca testowy Allan McNish, natomiast drugi kierowca z zespołu Jordan - Ralph Firman uzyskał piąty czas, tracąc do najszybszego kierowcy Renault już ponad dwie i pół sekundy. Dla będącego jednym z tegorocznych debiutantów Brytyjczyka nie była to jednak pierwsza wizyta na tym torze, gdyż w zeszłym roku za kierownicą samochodu Honda NSX-R wygrał tutaj wyścig zaliczany do japońskich mistrzostw GT. Tymczasem dla dwóch kolejnych debiutantów - Antonio Pizzonii (Jaguar) i Justina Wilsona (Minardi), którzy uplasowali się na szóstej i ósmej pozycji, była to pierwsza okazja do zapoznania się z malezyjskim obiektem. Partner Wilsona - Jos Verstappen uzyskał siódmy czas, natomiast zdecydowanie najsłabiej wypadł drugi kierowca z zespołu Jaguar - Mark Webber, który ze stratą ponad 12 sekund do Alonso został sklasyfikowany na ostatniej pozycji. Tor z początku był mokry, jednak w trakcie trwających dwie godziny testów zdołał niemal całkowicie wyschnąć.