GP Chin: rozkład postojów w wyścigu

Vettel dzięki jednostopowej strategii i zmianie opon w optymalnym momencie zajął 4 miejsce
07.10.0710:24
Marek Roczniak
5337wyświetlenia
NrKierowcaKonstruktorStopOkr.GodzinaCzasSuma
20Adrian SutilSpyker Ferrari1614:15:2127,78227,782
21Sakon YamamotoSpyker Ferrari1714:17:2128,71128,711
23Anthony DavidsonSuper Aguri Honda11114:24:3732,68932,689
2Lewis HamiltonMcLaren Mercedes11514:30:1227,29027,290
5Felipe MassaFerrari11714:33:5827,46527,465
1Fernando AlonsoMcLaren Mercedes11814:35:4527,81027,810
6Kimi RaikkonenFerrari11914:37:1827,64427,644
14David CoulthardRed Bull Renault11914:37:4927,55627,556
18Vitantonio LiuzziSTR Ferrari11914:37:5626,50826,508
17Alexander WurzWilliams Toyota12214:43:5228,99028,990
15Mark WebberRed Bull Renault12314:45:0527,28727,287
11Ralf SchumacherToyota12314:45:5032,48132,481
4Heikki KovalainenRenault12414:47:2429,54029,540
7Jenson ButtonHonda12414:47:2527,72827,728
10Robert KubicaBMW Sauber12514:48:3926,80526,805
12Jarno TrulliToyota12514:48:5929,07129,071
16Nico RosbergWilliams Toyota12514:49:0031,03731,037
3Giancarlo FisichellaRenault12514:49:0726,53526,535
8Rubens BarrichelloHonda12514:49:1729,81529,815
20Adrian SutilSpyker Ferrari22414:49:2129,11356,895
22Takuma SatoSuper Aguri Honda12514:49:2831,39231,392
21Sakon YamamotoSpyker Ferrari22414:49:3254,9491:23,660
5Felipe MassaFerrari22614:50:1328,64356,108
19Sebastian VettelSTR Ferrari12614:50:3532,18232,182
14David CoulthardRed Bull Renault22614:50:4527,52255,078
8Rubens BarrichelloHonda22614:51:4234,0471:03,862
15Mark WebberRed Bull Renault22714:52:4226,46953,756
9Nick HeidfeldBMW Sauber12814:54:0530,37730,377
21Sakon YamamotoSpyker Ferrari32614:54:3227,8381:51,498
16Nico RosbergWilliams Toyota22814:56:3030,5591:01,596
18Vitantonio LiuzziSTR Ferrari23114:59:5729,43655,944
15Mark WebberRed Bull Renault33115:00:2027,1991:20,955
6Kimi RaikkonenFerrari23215:01:0728,54356,187
1Fernando AlonsoMcLaren Mercedes23215:01:2129,26757,077
8Rubens BarrichelloHonda33115:01:3126,8221:30,684
9Nick HeidfeldBMW Sauber23215:01:5429,35159,728
16Nico RosbergWilliams Toyota33115:02:3427,2571:28,853
21Sakon YamamotoSpyker Ferrari43015:02:3528,6242:20,122
17Alexander WurzWilliams Toyota23715:10:4827,11756,107
7Jenson ButtonHonda24215:18:4626,71654,444
3Giancarlo FisichellaRenault24515:24:0625,69352,228

KOMENTARZE

6
mielony
07.10.2007 08:37
Tak, jest tu http://f1.autoklub.pl/17306,item,0,384,f1.html Ale w baku jest chyba miejsce na paliwo na 31 okrążeń to mogli chyba wlać na maksa. Robert nie piął by się tak szybko do góry ale i tak miałby przewagę opon na suchym. Czyli nie poszli na całość... Czy to miał na myśli Robert, że "uciekło coś jeszcze" - nadzieja na odważne decyzje? Rampf mówi o długim 1. przejeździe. http://f1.autoklub.pl/17303,item,0,384,f1.html Jaki planowali drugi? Nickowi po 28 okrążeniu wleli chyba wystarczająco? Mimo wszystko mogli zaryzykować twarde, a może średnie?
marrcus
07.10.2007 08:17
na autoklubie.pl pisali o 2 postoju
mielony
07.10.2007 07:43
Mnie się od razu wydawało, że Kubica stał za krótko żeby go dotankowali do końca. Poza tym mogłoby być na styk... Z kolei Nick teoretycznie mógł się przemęczyć trochę na twardych i jechać na jeden stop, jego postój był dłuższy. Maraz, masz gdzieś tę wypowiedź doktora nt strategii dla obydwóch?
gnt3c
07.10.2007 06:29
Dzięki Maraz...tak sądziłem ale nie byłem pewien w końcu...swoją drogą gdyby KUB jechał na jeden pit to byłby bardziej sfrustrowany tym, że nie ukończył ... ale z drugiej strony mówił o szansach na coś więcej niż podium, a pit nie dałby mu szansy na wynik lepszy niż 3miejsce także już sam nie wiem...
Maraz
07.10.2007 06:20
No więc Theissen twierdzi jednak, że był konieczny drugi postój. Nastawiali się na miejsce 3-4.
gnt3c
07.10.2007 04:01
Czy KUB jechał na jeden pit?