Testy w Jerez dzień 3: Buemi znowu najszybszy rano
McLaren zaprezentował dzisiaj swoje przednie skrzydło w specyfikacji na sezon 2009
10.12.0813:10
4420wyświetlenia
Podczas trzeciego dnia testów na torze Jerez (drugiego wspólnych) zespół McLaren zaprezentował swoje przednie skrzydło w specyfikacji na sezon 2009. Najszybszym kierowcą podczas porannej sesji okazał się podobnie jak wczoraj Sebastien Buemi z Toro Rosso, koncentrując się głównie na testach slicków.
Szerokie, nisko umiejscowione skrzydło zostało zamontowane w MP4-23A prowadzonym przez kierowcę testowego McLarena - Pedro de la Rosę. W MP4-23K z systemem KERS zasiadł tymczasem kierowca wyścigowy stajni z Woking - Heikki Kovalainen, dla którego są to pierwsze testy od zakończenia sezonu 2008.
Do pracy wrócił też dzisiaj Fernando Alonso, który zdążył już wypaść z toru i nieznacznie uszkodzić przód swojego bolidu Renault. Hiszpan do przerwy na lunch zajmował ostatnią pozycję, a przed nim w tabeli czasowej znajdował się kierowca zespołu BMW Sauber - Robert Kubica, który pierwszy raz jeździ z KERS. Pogoda jest dzisiaj wyraźnie lepsza niż we wtorek.
Czasy uzyskane w środę do godziny 13:00 na torze Jerez (4,428 km) | ||||||||
Kierowca | Nar. | Konstruktor | Bolid | A | K | Czas okr. | Okr. | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Sebastien Buemi | STR Ferrari | STR3 | 1:18.073 | 45 | |||
1 | Takuma Sato | STR Ferrari | STR3 | 1:19.105 | 4 | |||
1 | Sebastien Bourdais | STR Ferrari | STR3 | 1:19.237 | 46 | |||
1 | Pedro de la Rosa | McLaren Mercedes | MP4-23A | + | 1:19.465 | 16 | ||
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | F2008 | 1:20.220 | 25 | |||
1 | Nico Rosberg | Williams Toyota | FW30B | + | + | 1:20.831 | 36 | |
1 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | F1.08B | + | 1:20.885 | 23 | ||
1 | Heikki Kovalainen | McLaren Mercedes | MP4-23K | + | 1:21.219 | 16 | ||
1 | Robert Kubica | BMW Sauber | F1.08B | + | + | 1:21.895 | 17 | |
1 | Fernando Alonso | Renault | R28 | 1:22.831 | 12 | |||
A - elementy pakietu aerodynamicznego na sezon 2009, K - system KERS lub jego namiastka |
Źródło: my.ing-renaultf1.com
KOMENTARZE