Interpublic nie będzie promotorem GP Wielkiej Brytanii po 2004 roku
20.04.0400:00
1125wyświetlenia
Druga pod względem wielkości na świecie firma reklamowa Interpublic Group zamierza zerwać kontrakt obligujący ją do promowania Grand Prix Wielkiej Brytanii po tegorocznym wyścigu na torze Silverstone. Interpublic promowaniem tej imprezy miała się zajmować do 2015 roku, co kosztowałoby ją około 460 milionów USD. W związku z tym firma ta po tegorocznej edycji GP Wielkiej Brytanii postanowiła zerwać kontrakt i z tego tytułu będzie musiała zapłacić Administracji Formuły Jeden 93 miliony USD. Ponadto w związku z tegorocznymi zobowiązaniami będzie musiała ponieść dodatkowe koszty w wysokości 62 milionów USD. Prawowitym właścicielem toru Silverstone jest British Racing Drivers' Club i zgodnie z zawartą umową Interpublic będzie kontynuowała dzierżawę tego obiektu do końca 2007 roku.
Podjęte działania są realizacją polityki nowego szefa Interpublic - Davida Bella, mającej na celu wycofanie się biznesu sportów motorowych. Pierwszym krokiem była sprzedaż na początku bieżącego roku czterech torów należących do kontrolowanej przez Interpublic organizacji Brands Hatch Circuits Limited: Brands Hatch, Oulton Park, Cadwell Park i Snetterton firmie MotorSport Vision Limited. Na razie brak komentarzy na temat tego, jaki los czeka wyścig o Grand Prix Wielkiej Brytanii po 2004 roku.
Źródło: Autosport.com
Podjęte działania są realizacją polityki nowego szefa Interpublic - Davida Bella, mającej na celu wycofanie się biznesu sportów motorowych. Pierwszym krokiem była sprzedaż na początku bieżącego roku czterech torów należących do kontrolowanej przez Interpublic organizacji Brands Hatch Circuits Limited: Brands Hatch, Oulton Park, Cadwell Park i Snetterton firmie MotorSport Vision Limited. Na razie brak komentarzy na temat tego, jaki los czeka wyścig o Grand Prix Wielkiej Brytanii po 2004 roku.
Źródło: Autosport.com