GP Abu Zabi: waga bolidów po kwalifikacjach
Kierowcy Red Bull Racing nieznacznie ciężsi od Lewisa Hamiltona
31.10.0917:38
22324wyświetlenia
@P. | Kierowca | Konstruktor | Czas Q3 | Strata* | Waga | Paliwo** | Pit na okr.*** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Lewis Hamilton | McLaren Mercedes | 1:40,948 | +1,253 | 658,5 | 53,5 | 18 |
2. | Sebastian Vettel | Red Bull Renault | 1:41,615 | +1,631 | 663,0 | 58,0 | 19 |
3. | Mark Webber | Red Bull Renault | 1:41,726 | +1,454 | 660,0 | 55,0 | 18 |
4. | Rubens Barrichello | Brawn Mercedes | 1:41,786 | +1,365 | 655,0 | 50,0 | 17 |
5. | Jenson Button | Brawn Mercedes | 1:41,892 | +1,744 | 657,0 | 52,0 | 17 |
6. | Jarno Trulli | Toyota | 1:41,897 | +1,524 | 661,0 | 56,0 | 19 |
7. | Robert Kubica | BMW Sauber | 1:41,992 | +1,472 | 654,5 | 49,5 | 16 |
8. | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 1:42,343 | +1,785 | 664,0 | 59,0 | 20 |
9. | Nico Rosberg | Williams Toyota | 1:42,583 | +1,922 | 665,0 | 60,0 | 20 |
10. | Sebastien Buemi | Toro Rosso Ferrari | 1:42,713 | +2,283 | 661,5 | 56,5 | 19 |
Kierowcy, którzy nie weszli do Q3 (waga bolidów zadeklarowana przez zespoły) | |||||||
11. | Kimi Raikkonen | Ferrari | 692,0 | 87,0 | 30 | ||
12. | Kamui Kobayashi | Toyota | 694,3 | 89,3 | 31 | ||
13. | Kazuki Nakajima | Williams Toyota | 704,0 | 99,0 | 35 | ||
14. | Jaime Alguersuari | Toro Rosso Ferrari | 696,5 | 91,5 | 32 | ||
15. | Fernando Alonso | Renault | 708,3 | 103,3 | 36 | ||
16. | Vitantonio Liuzzi | Force India Mercedes | 695,0 | 90,0 | 31 | ||
17. | Adrian Sutil | Force India Mercedes | 696,0 | 91,0 | 32 | ||
18. | Heikki Kovalainen | McLaren Mercedes | 697,0 | 92,0 | 32 | ||
19. | Romain Grosjean | Renault | 710,8 | 105,8 | 37 | ||
20. | Giancarlo Fisichella | Ferrari | 692,5 | 87,5 | 30 | ||
Średnie zużycie paliwa na okrążeniu według zespołu Williams: 2,699 kg * - strata do najlepszego czasu danego kierowcy w całych kwalifikacjach ** - ilość paliwa (w kg) przy założeniu, że bez paliwa bolid waży dokładnie 605 kg *** - całe paliwo podzielone na średnie zużycie, 2 okrążenia odjęte na dojazd na start i okr. formujące |
KOMENTARZE