GP Brazylii: opony użyte w wyścigu
 W czołówce dominowała strategia trzech postojów 
27.11.1122:37
3773wyświetlenia
| @P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | @Suma postojów | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Webber | Mu | Mu (18) | Mn (38) | Pn (58) | 3 | |
| 2. | Vettel | Mu | Mu (17) | Mu (39) | Pn (59) | 3 | |
| 3. | Button | Mu | Mu (15) | Pn (31) | Pn (52) | 3 | |
| 4. | Alonso | Mu | Mu (16) | Mu (35) | Pn (54) | 3 | |
| 5. | Massa | Mu | Mu (21) | Pn (45) | 2 | ||
| 6. | Sutil | Mu | Mu (14) | Mu (31) | Pn (45) | 3 | |
| 7. | Rosberg | Mu | Mn (16) | Pn (42) | 2 | ||
| 8. | di Resta | Mu | Mn (17) | Pn (40) | 2 | ||
| 9. | Kobayashi | Mu | Mu (21) | Pn (43) | 2 | ||
| 10. | Pietrow | Mu | Mu (13) | Mu (30) | Pn (45) | 3 | |
| 11. | Alguersuari | Mu | Mu (21) | Pn (48) | 2 | ||
| 12. | Buemi | Mu | Mu (19) | Pn (42) | 2 | ||
| 13. | Perez | Mu | Mu (20) | Pn (44) | 2 | ||
| 14. | Barrichello | Mu | Mu (16) | Pn (34) | Mu (53) | 3 | |
| 15. | Schumacher | Mu | Mn (10) | Mu (32) | Pn (51) | 3 | |
| 16. | Kovalainen | Mn | Mu (17) | Mu (31) | Pn (49) | 3 | |
| 17. | Senna | Mu | Mu (12) | Pn (28) | Mu (48) | 4 | |
| 18. | Trulli | Mn | Mu (22) | Pn (42) | 2 | ||
| 19. | D'Ambrosio | Mn | Mu (20) | Pn (41) | 2 | ||
| 20. | Ricciardo | Mn | Mu (20) | Pn (41) | 2 | ||
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Liuzzi | Mn | Mu (21) | Pn (45) | 2 | |||
| Hamilton | Mu | Mu (16) | Mu (33) | Pn (44) | 3 | ||
| Maldonado | Mn | Pn (17) | 1 | ||||
| Glock | Mn | Mu (21) | 1 | ||||
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział:
Wyścig nie przebiegał tak, jak spodziewało się tego wielu obserwatorów, bo zapowiadany deszcz nie nadszedł. W ostatniej rundzie sezonu kilku samochodom przytrafiły się problemy techniczne, ale nasze opony okazały się całkowicie niezawodne - tak jak miało to miejsce przez cały rok, nie przydarzył się żaden defekt strukturalny. Osiągnęliśmy nasz cel w postaci różnicy w osiągach mniejszej niż jedna sekunda pomiędzy dwiema mieszankami i tak samo powinno być w przyszłym roku. To był rok, który zdecydowanie przekroczył nasze oczekiwania - doszło do największej liczby manewrów wyprzedzania w całej historii Mistrzostw Świata Formuły 1 i chciałbym wykorzystać tę okazję, aby podziękować naszym ludziom w Mediolanei, Didcot i Izmit za ich wyjątkową pracę w tym sezonie. Wszyscy powinni być dumni ze swoich osiągnięć. Chciałbym także podziękować wszystkim zespołom i kierowcom za bezustanne wsparcie, rady i współpracę.
 Inf. Prasowa
 Inf. Prasowa 