Michelin skupi się na wygrywaniu
"Nasz zaawansowany zespół badawczy będzie w stanie skupić swój cały wysiłek na obecnym roku"
21.02.0613:06
1268wyświetlenia
Michelin może zdominować sezon 2006, mimo iż Francuski producent opon wycofa się z Formuły 1 z końcem tego roku.
W rzeczywistości według dyrektora ds. F1, Nicka Shorrocka, wycofanie się Michelin może doprowadzić do jeszcze bardziej zaciętej walki z konkurencyjnym producentem opon - Bridgestone.
"Nasz zaawansowany zespół badawczy będzie w stanie skupić swój cały wysiłek na obecnym roku, zamiast dzielić swój czas pomiędzy obecny sezon i długoterminowe projekty", stwierdził.
Shorrock, którego pracodawca całkowicie zdominował ostatni sezon wygrywając 18 z 19 wyścigów, żałuje, że Michelin się wycofa, ale nieugięcie twierdzi, iż motywacja w firmie jest tak silna jak zawsze.
Jednakże przepisy zostały zmienione na korzyść Bridgestone, co skłania Shorrocka do wyrażenia opinii, iż rywalizacja w 2006 roku nie będzie łatwa do wygrania.
"Przewidujemy, że nasi najgroźniejsi rywale zabrali się ostro do pracy", powiedział.
Źródło: F1 Central
KOMENTARZE