Mallya: Ecclestone musi poznać zalety mediów społecznościowych
Szef F1 zasłynął ostatnio stwierdzeniem, że portale jak Facebook czy Twitter "nie mają przyszłości".
19.08.1417:32
1196wyświetlenia
Szef Force India - Vijay Mallya sądzi, że Bernie Ecclestone musi dowiedzieć się o korzyściach płynących z prężnie rozwijających się mediów społecznościowych, jeśli sport ma wygrać walkę ze spadającymi statystykami oglądalności i narastającą krytyką fanów.
Na początku czerwca szef F1 wywołał niemałą konsternację stwierdzając, że sport nie potrzebuje promocji w portalach społecznościowych, ponieważ takie platformy jak Facebook czy Twitter
nie mają przyszłości. Mallya uważa, że Brytyjczyk musi jak najszybciej przyjąć do wiadomości dane o wymiernych zaletach wykorzystywania nowych mediów.
Nie mogę zrozumieć tego, że Bernie nie chce słyszeć o mediach społecznościowych. Dla niego liczy się tylko telewizja. To wszystko. Przydałby się ktoś na tyle wykwalifikowany, by przekonać go i zapewnić, że media społecznościowe powinny być traktowane na poważnie. Bernie może być także zaniepokojony brakiem fanów na torach, ale nie można tego podpiąć do ogólnego stwierdzenia, że wyścigi są nudne. Może chodzić o wiele powodów: ceny biletów, pogodę lub kolidowanie terminów z innymi wielkimi imprezami sportowymi. Nie można powiedzieć: «Trybuny są puste. Sport nie jest wystarczająco ekscytujący»- zaznaczał właściciel stajni z Silverstone.
Mallya powołał się na przykład z jakim miał do czynienia w krykietowej Indian Premier League, gdzie rywalizuje jego własny zespół. IPL doświadczyło tak ogromnego impulsu związanego z mediami społecznościowymi.
Spotkaliśmy się z dyrektorem wykonawczym Twittera i regionalnym dyrektorem Facebooka. Zaprezentowali oni wszystkim ekipom IPL jak można pomóc w promocji ligi. To coś fantastycznego. Potrzebujemy by ktoś taki jak oni przyszedł do Berniego z podobną prezentacją. Myślę że dałby się wtedy przekonać- podsumował Hindus.
KOMENTARZE